Mapa serwisu
-
Urząd Gminy
- Kierownictwo urzędu
- Struktura organizacyjna
-
Referaty
- Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Referat Rozwoju Gospodarczego
- Referat Spraw Obywatelskich
- Referat Finansowy
- Referat Organizacyjny
- Referat Gospodarki Odpadami
- Radca Prawny
- Biuro Rady
- Pion Informacji Niejawnych
- Audytor Wewnętrzny
- Inspektor ochrony danych
- Stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych i rozliczania projektów
- Zasady Funkcjonowania Organów Gminy i Ich Jednostek Organizacyjnych
- Dostarczenie ciepła
- Jednostki Pomocnicze
- Godziny pracy
- Finanse i majątek Gminy
- Konta bankowe
- Dane Publiczne
- Działalność gospodarcza
- Działalność lobbingowa
- Jak załatwić sprawę
-
Oferty pracy
- Ogłoszenia
- Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko - pracownik socjalny
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze specjalista w Referacie Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: audytor wewnętrzny
- Ogłaszenie o nabórze na wolne stanowisko urzędnicze: zastępca skarbnika gminy
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Referacie Spraw Obywatelskich
- Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Białotarsku, dyrektora Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Zwoleniu
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Ogłoszenie III o naborze na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin
- Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Białotarsku, dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Kownackiej w Sokołowie, dyrektora Szkoły Podstawowej w Teodorowie
- Ogłoszenie II o naborze na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko dyrektora Gminnego Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin
- Ogłoszenie II o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Referacie Geodezji Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Referent w Referacie Geodezji Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Ogłoszenie II o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. kadrowych i organizacyjnych
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - kierownik Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. kadrowych i organizacyjnych
- Regulamin Pracy
- Kodeks etyki
-
Zamówienia publiczne
-
Plany postępowań o udzielenie zamówień
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2024
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2023
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2022
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2021
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2019
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2018
- Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rok 2017
- Zamówienia powyżej 130 000 złotych
- Zamówienia poniżej 130 000 złotych
- Zamówienia powyżej 30 tys. euro
- Zamówienia poniżej 30 tys. euro
- Archiwalne przetargi
- Archiwalne zapytania ofertowe
- Rozstrzygnięcia przetargów
- Klauzule informacyjne
-
Plany postępowań o udzielenie zamówień
- Kontrole
- Kontrola zarządcza
- Ochrona danych osobowych
- Ochrona środowiska
- Petycje
- Wnioski grantowe, plany, programy, regulaminy, analizy
- Rejestry i ewidencje
- Oświadczenia majątkowe
- Dostępność
- Cyberbezpieczeństwo
- Wójt Gminy
-
Rada Gminy
- Skład Rady
-
Komisje Rady Gminy
- Komisja Rewizyjna
- Komisja Skarg, Wniosków i Petycji
- Komisja Budżetu i Finansów
- Komisja Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska
- Komisja Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej
- Komisja Zdrowia, Pomocy Społecznej, Oświaty, Kultury i Spraw Mieszkaniowych
- Komisja Statutowa
- Dyżury Przewodniczącego Rady Gminy Gostynin
- Sesje Rady
- Projekty uchwał
- Uchwały Rady
- Protokoły z obrad Rady Gminy
- Apele i oświadczenia Rady
- Interpelacje i zapytania radnych
- Interpelacje i zapytania radnych stary BIP
- Wybory ławników
- Transmisje obrad Rady Gminy Gostynin
- Wybory samorządowe 2024
-
Gmina Gostynin
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Obwieszczenia
-
Prawo lokalne
- Statut Gminy
- Podatki i opłaty
-
Ochrona środowiska
- Ogłoszenia
- Wykaz danych o środowisku
- Ewidencja udzielonych i cofniętych zezwoleń przez Wójta Gminy Gostynin
- Ewidencja miejsc okazjonalnie wykorzystywanych do kąpieli
- Obwieszczenia
- Oceny oddziaływania na środowisko
- Oświadczenie
- Plan Gospodarki Odpadami
- Prognoza oddziaływania na środowisko
- Program Ochrony Środowiska
- Program usuwania wyrobów zawierających azbest z obiektów zlokalizowanych w Gminie Gostynin w latach 2008-2032.
- Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie
- Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gostynin
- Rejest działalności regulowanej
- Wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
- Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt a także grzebowisk i spalarni zwłok zwier
- Wymagania dla przedsiębiorców
- Zezwolenie na usunięcie drzew i krzewów
- Ewidencja kąpielisk zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin
- Ogłoszenia
- Tablica ogłoszeń
- Podatki i opłaty
- Oświata
- Pomoc społeczna
-
Pomoc Publiczna
- Pomoc publiczna udzielona w 2023 r
- Pomoc publiczna udzielona w 2022 r
- pomoc publiczna udzielona w 2021 r.
- pomoc publiczna udzielona w 2020 r.
- pomoc publiczna udzielona w 2019 r.
- pomoc publiczna udzielona w 2018 r.
- pomoc publiczna udzielona w 2017 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2016 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2015 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2014 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2013 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2012 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2011 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2010 r.
- Pomoc publiczna udzielona w 2009 r.
- Oferty realizacji zadań publicznych
- Drogi
- Wodociągi
- Raport o stanie Gminy Gostynin
- Sprawy mieszkaniowe
- Sport
- Wybory
- Spis Rolny 2020
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
- Zgromadzenia publiczne
- Jednostki Organizacyjne
- Sołectwa
- Wybory 2023