Sprawy mieszkaniowe
Miejsce załatwienia sprawy: |
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 pok. Nr 16 Tel.(024) 236-07-66 |
Komórka odpowiedzialna: |
Referat Geodezji Gospodarki Gruntami i Rolnictwa |
Sprawa: |
Przydział lokali mieszkalnych |
Sposób załatwienia sprawy: |
Tryb rozpatrywania i załatwiania wniosków o najem lokalu mieszkalnego rozpoczyna się od złożenia wniosków, a następnie opiniowania ich przez Komisję Mieszkaniową. Sposób przyjmowania i rozpatrywania wniosków o zawarcie umowy najmu lokalu jest jawny. Ustalenie i wybór osób spełniających kryteria do zawarcia umowy najmu, następuje w formie wykazów, poprzez tworzenie list osób oczekujących na mieszkania. Listę osób oczekujących sporządza Wójt Gminy, poprzez opiniowanie przez Komisję Mieszkaniową wniosków osób ubiegających się o ujęcie w liście. |
Wymagane dokumenty: |
|
Termin załatwienia sprawy: |
Udzielenie odpowiedzi w ciągu 30 dni. |
Uwagi: |
Zasady wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy określa Uchwała Rady Gminy . |
Sprawa: |
Przyznanie dodatku mieszkaniowego (wniosek) (deklaracja) |
Wymagane dokumenty: |
1.Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego 2.Załączniki:-deklaracja o dochodach gospodarstwa domowego za okres 3-ch miesięcy kalendarzowych, -inne niezbędne dokumenty: a) dokumenty potwierdzające wysokość dochodów wykazanych w deklaracji, b) w przypadku właściciela domu jednorodzinnego dokument potwierdzający wielkość powierzchni użytkowej budynku oraz stanu wyposażenia technicznego , c)dokumenty potwierdzające poniesione przez gospodarstwo domowe świadczenia okresowe wydatki związane z utrzymaniem lokalu. |
Termin załatwienia sprawy: |
Do 30 dni. |
Tryb odwoławczy: |
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu , który wydał decyzję. |
Uwagi: |
Wzór wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego ,oraz wzór deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego określa Rada Ministrów w drodze rozporządzenia |