W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Przetarg nieograniczony Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego

Ogłoszenie nr 69044 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Gostynin: Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytet IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2. „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 -2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26, 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail przetargi@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (URL): uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
uggostynin.bip.org.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
uggostynin.bip.org.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Numer referencyjny: RG.271.1.5.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części: 1. Część 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek, 2. Część 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Lucień, 3. Część 3 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów, 4. Część 4 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Solec. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. - w zakresie wykonywania czynności prac ogólnobudowlanych, - w zakresie montażu sieci i instalacji sanitarnych, wentylacyjnych oraz elektrycznych.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 10/11/2017


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga: 1) aby Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku lub budynków(w ramach jednej umowy) o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 wraz z podaniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. 2) aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego, osoby odpowiedzialne za: kierowanie robotami budowlanymi tj. - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, potwierdzone co najmniej 2-letnią praktyką zawodową (dotyczy tylko części 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Lucień).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 – Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu , Dowód wniesienia wadium , Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi, Zobowiązanie podmiotu trzeciego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokościach: 1) dla części 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek – w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2) dla części 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Lucień – w wysokości 9000,00zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych); 3) dla część 3 zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów – w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 4) dla części 4 zamówienia – Termomodernizacja budynku szkoły Solec w wysokości – 6000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych); Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwarancj jaości na roboty budowlane

40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu




Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych tj. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) możliwość zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany osób określonych w § 7 ust. 1 i 2 wzoru umowy 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT oraz w przypadkach określonych w § 5 ust. 7, 8 i 10 wzoru umowy 3) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:1) wystąpienia nietypowych dla naszego klimatu warunków atmosferycznych odbiegających od typowych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenia prób i sprawdzeń dokonywania odbiorów np. gradobicia, trąby powietrzne, obfite i długotrwałe trwające minimum 10 dni opady atmosferyczne, 2) zlecenia wykonania robót dodatkowych, o którym mowa w § 6 ust. 10, 3) wystąpienia okoliczności ze strony Zamawiającego nie przewidzianych na etapie podpisania umowy a mających wpływ na terminowe wykonanie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08/05/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Trmomodernizacja budynku szkoły Sierakówek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1.Zakres branży architektonicznej: • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania; • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Montaż orynnowania; • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; • Wejście główne: montaż płytek gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z malowaniem 1.2. Zakres branży elektrycznej: • Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji solarnej, liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury; • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji; • Montaż instalacji odgromowej; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 8 opraw; • Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego; 1.3. Zakres branży sanitarnej: • Częściowy demontaż instalacji c.o.- demontaż grzejników • Montaż pomp, regulatorów obiegu, regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni; • Montaż otulin na przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem; • Regulacja instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych; • Montaż grzejników; • Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0, 45300000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 2    Nazwa: Termomodernizacja budynku szkoły Lucień

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Zakres branży architektonicznej: • Demontaż parapetów zewnętrznych i orynnowania; • Ściany fundamentowe (sala gimnastyczna)- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 12cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 10cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Montaż nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem; • Montaż stolarki okiennej i częściowo drzwiowej Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; 2.2. Zakres branży elektrycznej: • Montaż rozdzielnicy głównej oraz rozdzielnicy instalacji wentylacji; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 4 oprawy • Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego; • Rozbudowa kotłowni: rozbudowa tablicy głównej w kotłowni, wykonanie instalacji zasilania dodatkowych urządzeń kotłowni; • Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., instalacji solarnej, liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury; • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji; • Montaż instalacji odgromowej. 2.3. Zakres branży sanitarnej: • Częściowy demontaż instalacji c.o.- rozdział na dwa obiegi; • Montaż pomp, regulatorów pogodowych, manometrów- modernizacja kotłowni; • Montaż otulin na przewodach instalacji c.o. wraz z malowaniem i oznakowaniem; • Regulacja instalacji c.o.- montaż głowic termostatycznych; • Montaż jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna); • Montaż czerpnio- wyrzutni powietrza; • Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45300000-0, 45311000-0, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwaancji jakości na oboty budowlane

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 3    Nazwa: Trmomodernizacja budynku szkoły Emilianów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1.Zakres branży architektonicznej: • Demontaże- parapety zewnętrzne, orynnowanie; • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 14cm w technologii lekkiej mokrej, wykonanie okładziny z płytek elewacyjnych, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 14cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; • Docieplenie stropodachu: wełną mineralną gr 21cm, pokrycie papą termozgrzewalną 2 warstwy, demontaż obróbek blacharskich i montaż nowych; • Montaż orynnowania; • Naprawa kominów: uzupełnienie tynków i czapek kominowych, malowanie; Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; • Wejście główne: montaż płytek gresowych, uzupełnienie balustrad wraz z malowaniem 3.2. Zakres branży elektrycznej: • Montaż monitoringu: montaż szaf dystrybucyjnych, montaż wodomierzy, montaż liczników energii, okablowanie oraz oprogramowanie serwera monitoringu; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 10 opraw; • Montaż fotowoltaiki wraz z rozruchem instalacji; • Montaż instalacji odgromowej; • Montaż zasilania instalacji wentylacji. 3.3. Zakres branży sanitarnej: • Montaż głowic termostatycznych; • Montaż nawiewników okiennych higrosterowalnych; • Montaż jednostek wentylacyjnych z odzyskiem ciepła (sala gimnastyczna); • Montaż czerpni powietrza (sala gimnastyczna).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Część nr: 4    Nazwa: Termomodrnizacja budynku szkoły Solec

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Zakres branży architektonicznej: • Demontaż parapetów, obróbek blacharskich i orynnowania; • Ściany fundamentowe- odkopanie ścian, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej bitumicznej, wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr. 8cm w technologii lekkiej mokrej, izolacja z folii kubełkowej, zasypanie wykopów przy ścianach; • Ściany nadziemia- przygotowanie podłoża, wykonanie docieplenia płytami styropianowymi gr. 8cm metodą lekką mokrą, montaż parapetów zewnętrznych; • Montaż obróbek i orynnowania; • Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej; • Docieplenie stropu nad wejściem głównym- wełna 10cm; • Częściowe docieplenie stropu budynku głównego- wełna gr. 20cm; • Docieplenie ścianek kolankowych metodą lekką mokrą- styropian gr. 12 i 14cm; Zakres dodatkowy branży architektonicznej: • Chodniki i opaski- opaski z kostki brukowej gr. 6cm; • Remont podjazdu dla niepełnosprawnych. 4.2. Zakres branży elektrycznej: • Montaż elementów systemu monitoringu dla instalacji c.o., c.w.u., liczników energii elektrycznej, manometrów i wodomierzy oraz czujników temperatury; • Oprzewodowanie instalacji monitoringu wraz z rozruchem instalacji; • Montaż instalacji odgromowej; • Montaż oświetlenia zewnętrznego 8 opraw; • Montaż modułów fotowoltaicznych oraz rozruch instalacji; • Okablowanie do instalacji oświetlenia zewnętrznego; 4.3. Zakres branży sanitarnej: • Montaż liczników ciepła; • Montaż otulin termoizolacyjnych na przewodach c.o., oznakowania obiegów w kotłowni; • Montaż głowic termostatycznych; Montaż nawiewników okiennych dwusystemowych higrosterowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8, 45400000-1, 45311000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 10/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:

Kryteria

Znaczenie

Cena

60

Okres gwarancji jakości na roboty budowlane

40

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

 


Do pobrania:

 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - pobierz;
  Załącznik Nr 1 -  Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w       postępowaniu;

Załącznik Nr 2- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia – w trybie art. 25a ust. 1 ustawy;

Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składane w terminie 3 dni od dania zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy;

Załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego;

Załącznik Nr 5 -  Formularz ofertowy;

Załącznik nr 6 - Wzór umowy + gwarancja;

Załącznik nr 7 – Przedmiary robót;

Załącznik nr 8 – Dokumentacja projektowa;

                                 1) szkoła Sierakówek;

                                 2) szkoła Lucień;

                                3) szkoła emilianów;

                               4) szkoła Solec.

Załącznik nr 9- STWIOR.

Załączniki

Powiadom znajomego