W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Ustawa o czystości i porządku - nowe przepisy

 

Informuję, że zgodnie z art. 9b ust.2 Ustawy z dnia 1 lipca 2011r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw ( Dz. U. nr 152, poz. 897) założony został „ Rejestr dzialalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych”.

Przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne stałe i płynne od właścicieli nieruchomości

z terenu Gminy Gostynin są zobowiązani do uzyskania wpisu do tego rejestru.

Wpis do rejestru oraz zmiany dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.

Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnienieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicicieli nieruchomości.



W załączeniu:

1.Wniosek o wpis do rejestru - pobierz

2.Oświadczenie - pobierz









Załączniki

wniosek_2 zip, 198 kB

Powiadom znajomego