W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Zapytanie ofertowe na zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki

 

Gostynin, 02.08.2013 r.


ZAPYTANIE OFERTOWE



Gmina Gostynin w związku z realizacją projektu „Dziecięca akademia przyszłości” w ramach którego zorganizowany został konkurs „Start w przyszłość” współfinansowanego ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zorganizowanie i przeprowadzenie wycieczki 3-dniowej dla 42 osób (38 dzieci w wieku 10-13 lat i 4 opiekunów) w terminie 18-20 września 2013 r. Polska- Czechy-Niemcy.

I ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gostynin

ul. Rynek 26

09-500 Gostynin


II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i realizację wycieczki trzydniowej, które obejmuje kraje Polska -Czechy- Niemcy dla 42 osób (38 dzieci w wieku 10-13 lat i 4 opiekunów) w terminie 18-20 września 2013 r. Szkoła Podstawowa im. Leona Kruczkowskiego w Zwoleniu-21 dzieci + 2 opiekunów, Szkoła Podstawowa w Teodorowie- 17 dzieci + 2 opiekunów)

  1. W cenie wycieczki Wykonawca zobowiązany jest do:

  • transportu autokarem klasy turystycznej z ilością miejsc zgodną z liczebnością uczestników wycieczki wraz z opiekunami,

  • zapewnienie przewodnika posiadającego licencję, gdy jest to wymagane w zwiedzanych obiektach lub miejscach,

  • pokrycia opłat za parkingi oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki typu bilety/ wejściówki,

  • ubezpieczenie wycieczki oraz osób uczestniczących w wycieczce (NNW) i miejsca świadczenia usług,

  • noclegi dla 42 osób (pokoje dwu-, trzy- lub cztero-pokojowe z łazienkami)

  • wyżywienie – I dnia –obiadokolacja, II dzień- śniadanie, suchy prowiant, obiadokolacja , III dzień- śniadanie, suchy prowiant, obiadokolacja

  • zorganizowanie wycieczki według programu:

I dzień

- wyjazd 6:00 spod szkół ( SP Zwoleń- 21 dzieci, SP Teodorów -17 dzieci + 4 opiekunów),

- przejazd do Karpacza (wizyta w Parku Miniatur Dolnego Śląska w Kowarach),

- obiadokolacja,

- spacer po Karpaczu,

- powrót do ośrodka-nocleg

II dzień

-śniadanie, suchy prowiant na drogę,

- wyjazd do Czech- zwiedzanie Pragi, Most Karola, Zamek na Hradczanach- zmiana warty, Katedra św. Wita, stary pałac królewski, bazylika św. Jerzego, złota uliczka, stare schody zamkowe), rynek starego miasta, uniwersytet Karola, teatr czeskich stanów, plac Wacława

- powrót do Karpacza,

- obiadokolacja,

-wieczorek integracyjny

III dzień

- śniadanie,

- wykwaterowanie (suchy prowiant na drogę),

- wyjazd do Kompleksu ( Tropikalna Wyspa pod Berlinem),

- pobyt w kompleksie,

-obiad,

-powrót do domu.






III WARUNKI NIEZBĘDNE DO SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ

Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy, o ile:

  1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

  2. posiada wiedzę i doświadczenie oraz sytuację ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie zamówienia,

  3. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.


IV KRYTERIA OCENY OFERT

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie:

  1. stosownego wpisu w dokumencie rejestrowym potwierdzającym możliwość świadczenia usług turystycznych;

  2. posiadania minimum 2-letniego doświadczenia w realizacji usług turystycznych;

  3. dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy umożliwiającej realizację zamówienia w okresie obejmującym zamówienie.

Dokumenty na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą otrzymania zapytania ofertowego,

  2. Referencje klientów lub wykaz wykonanych/wykonywanych usług turystycznych w okresie ostatnich 2 lat.

  3. Oświadczenie własne Wykonawcy dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  4. Oświadczenie własne Wykonawcy dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Dokumenty powinny zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.





V SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr.1 do Zapytania ofertowego.


VI KRYTERIUM WYBORU OFERTY

  1. % Cena oferty brutto


VII MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Oferta powinna być przesłana do dnia 19 sierpnia 2013 r. do 12:00 ( liczy się data wpływu oferty)

  1. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 20 sierpnia 2013 r., a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 21 sierpnia 2013 r. na stronie internetowej http://uggostynin.bip.org.pl/ oraz poprzez zawiadomienie wyłonionego Wykonawcy pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII UNIEWAŻNIENIE POSTEPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli:

  • W wyznaczonym czasie nie wpłynie żadna oferta,

  • Całkowita cena najniższej oferty będzie przekraczać kwotę, jaką przeznaczono na realizację ww. opisanego zamówienia.

IX DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 24 236 07 54 lub Teresa Murawska 603-293-802; Małgorzata Żuber 606-77-66-18


X ZAŁĄCZNIKI

  1. Załącznik do zapytania ofertowego - pobierz.

 

Zawiadomienie o wyborze oferty - pobierz

 

Powiadom znajomego