W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Posiedzenia

XML

Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej które odbędzie się w dniu 24.02.2020r. o godz. 15.40 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Zapraszam na posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej  które odbędzie się w dniu  24.02.2020r. o godz. 15.40 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin. Proponujemy następujący porządek posiedzenia: 1. Informacja dotycząca oświetlenia na terenie Gminy. 2. Zaopiniowanie projektu uchwały w...

Posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów, Komisji Zdrowia Pomocy Społecznej Oświaty, Kultury i Ochrony Środowiska, Komisji Porządku Publicznego Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej w dniu 12.12.2019r. o godz. 15.40

Zapraszam na posiedzenia Komisji Budżetu i Finansów, Komisji Zdrowia Pomocy Społecznej Oświaty, Kultury i Ochrony Środowiska, Komisji Porządku Publicznego Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej które odbędzie się w dniu 12.12.2019r. o godz. 15.40 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin. Proponujemy następujący porządek posiedzenia: 1....

Posiedzenia

Zapraszam na posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej, które odbędzie się w dniu 27 sierpnia 2019r . o godz .14.00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.       Proponuję następujący porządek posiedzenia:   1.     ...