W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej w dniu 26 listopada 2021r

Zapraszam na posiedzenie Komisji Porządku Publicznego, Spraw Obywatelskich i Ochrony Przeciwpożarowej, które odbędzie się w dniu 26 listopada 2021r o godz.  14.30  w sali posiedzeń Urzędu Gminy Gostynin.

Proponujemy następujący porządek posiedzenia: 
1. Omówienie projektu budżetu Gminy Gostynin na 2022 rok w zakresie komisji.
2. Wypracowanie wniosków do projektu budżetu Gminy Gostynin na 2022 rok.
3. Sprawy bieżące i różne.





                                                                          Przewodniczący Komisji
                                                                      Stanisław Zdzisław Wasiński  
         
    











Na podstawie art.25 ust.1 pkt 3 ustawy z 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.


Powiadom znajomego