Przetarg nieograniczony kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych gminy
RG.IN.271.2.2012
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2012 - 2015
Numer ogłoszenia: 7081 - 2012; data zamieszczenia: 09.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Gostynin oraz jednostek organizacyjnych gminy w latach 2012 - 2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Gostynin, jednostek organizacyjnych Gminy Gostynin, w okresie 48 miesięcy od podpisania umowy. Jednostkami organizacyjnymi Gminy Gostynin są: 1)Urząd Gminy, 2)Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 3)Gminna Biblioteka Publiczna z siedzibą w Solcu, 4)Gminne Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin w Białem. Zakres zamówienia dla Gminy Gostynin jako jednostki samorządu terytorialnego oraz jednostek organizacyjnych Gminy obejmuje: a) Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, b) Wpłaty i wypłaty gotówkowe, c) Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, d) Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla co najmniej 5 stanowisk, f) Wydawanie blankietów czekowych, g) Wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku, h) Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami, ) Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych na rachunek budżetu Gminy, j) Możliwość udzielenia na rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, kredytu odnawialnego, l) możliwość lokowania codziennego salda środków pieniężnych znajdujących się na rachunku budżetu gminy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek ten zostanie spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę koncesji, zezwolenia lub licencji ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia -nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy, projekt umowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie innych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
-
1 - Cena - 65
-
2 - oprocentowanie kredytów - 5
-
3 - oprocentowanie lokat - 5
-
4 - oprocentowanie środków na rachunkach bieżących - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego w przypadku gdy: a)nowo tworzonych jednostek budżetowych w trakcie trwania umowy, b)nowo tworzonych subkont- rachunków pomocniczych w trakcie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22;
Załącznik nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24,
Załącznik nr 3 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 4 - istotne postanowienia umowy.
Załączniki pomocnicze:
Sprawozdania: RB -28s z 2010; RB-N; RBNDS z 2011; RB-Z ; RB-27S; RB-Z 2010 ; RB - PDP z 2010;
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 09.01.2012r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......01.2012r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 09.01.2012r.