W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów

RG.IN.271.21.2012

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów
Numer ogłoszenia: 320594 - 2012; data zamieszczenia: 29.08.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje : 1/ kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2/ kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3/ kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4/ kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5/ kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6/ kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placów budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9/ kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 10/ potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 11/ uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 13/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 14/ pomocy merytorycznej w przygotowaniu ewentualnie ponownie materiałów do postępowania przetargowego (wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami) na realizację zadania przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów 15/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że: zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania wiedzy i doświadczenia tj. co najmniej dwa zadania obejmujące pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy, przebudowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wartości robót co najmniej 1 500 000,00zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy zł) brutto każda i załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami, posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do pełnienia nadzoru inwestorskiego na realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów, które będą uczestniczyć w w wykonywaniu zamówienia, w szczególności będą odpowiedzialne za świadczenie usług tj: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych; b) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; c) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; Osoby, o których mowa wyżej muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, a osoby które nie posiadają obywatelstwa polskiego muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania funkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju swojego pochodzenia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz oferty, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego: a)osób określonych w § 6 wzoru umowy, b) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, c) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku opisanym w § 7 wzoru umowy, d)zasad fakturowania określonych w § 8 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, sekretariat, pok. nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;

Załącznik nr 1 - Oświadczenie w trybie art. 24;

Załącznik nr 2 – Oświadczenie w trybie art. 22;

Załącznik nr 3 – Wykaz osób;

Załącznik nr 4 – Oświadczenie – uprawnienia;

Załącznik nr 5 – Wykaz usług;

Załącznik nr 6 – Formularz ofertowy;

Załącznik nr 7 - Projekt umowy;

Pomocniczo dokumentacja projektowa: branża sanitarna;   branża konstrukcyjna;    branża elektryczna;   branża technologiczna.


 






Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 29.08.2012 r.

Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ...09.2012r.

Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 29.08.2012r.

Powiadom znajomego