Zapytanie ofertowe na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części wsi Klusek, gm. Gostynin
Gostynin, 23.10.2014r.
RG.271.ZC.1.2014
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
o wartości zamówienie poniżej 30 000 euro
Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na przedmiot zamówienia pn.
„Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części
wsi Klusek, gm. Gostynin”
I. Zamawiający.
GMINA GOSTYNIN
Rynek 26, 09-500 Gostynin
tel.:(24) 236 07 52, fax (24) 236 07 69
e-mail: ug@gminagostynin.pl
II. Przedmiot zamówienia.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie:
1) Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Klusek, gm. Gostynin w granicach określonych uchwałami Rady Gminy Gostynin Nr 303/XLVI/2006 z dnia 27 października 2006 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Gostynin obejmującego obszar części wsi Klusek, przylegający do Jeziora Białego, Nr 117/XXI/2008 z dnia 3 września 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru części wsi Klusek, Nr 270/XXXV/2013 z dnia 27 września 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Klusek, gmina Gostynin.
2) Obszar objęty planem obejmuje powierzchnię ok. 200 ha.
3) Przedmiotowy plan należy opracować w skali 1:1000.
2. Na Wykonawcy, w ramach prac nad w/w planem, spoczywa obowiązek:
1) wykonania wszystkich obligatoryjnych czynności proceduralnych, niezbędnych do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. przygotowania ogłoszeń, zawiadomień, uzyskania opinii, uzgodnień itp.), koszt publikacji ogłoszeń oraz koszty wysyłki ponosi Zamawiający,
2) sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zawierającego część tekstową i graficzną zgodnie z:
a) wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin,
c) przepisami odrębnymi,
wraz z:
- prognozą oddziaływania na środowisko,
- opracowaniem ekofizjograficznym,
- sporządzeniem prognozy skutków finansowych uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego, z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- wnioskiem o wyrażenie zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne (w razie konieczności),
3) przekazania Zamawiającemu planu:
a) w jednym egzemplarzu rysunek planu w wersji kolorowej z przystosowaniem do zawieszenia,
b)w formie elektronicznej (2 egz.) na płycie CD/DVD w formie do odczytu i wydruku umożliwiającego sprawne sporządzanie wypisów i wyrysów z planu z zachowaniem skali – opracowanych zgodnie z wymaganiami zapisanymi w dokumencie Standardy Zapisu Dokumentów Planistycznych (Standardy_zapisu.pdf),
c) kompletnych 6 egzemplarzy planu, z jego rysunkiem w wersji kolorowej,
d) 2 komplety dokumentacji prac planistycznych (1 egz. dla Wojewody – kopia, 1 egz. dla Urzędu Gminy Gostynin – oryginał),
e) przygotowanie tekstu uchwały wraz z załącznikami w wersji umożliwiającej publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego – format xml,
f) utworzenie metadanych infrastruktury informacji przestrzennej zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
4) w przypadku stwierdzenia przez organ nadzorczy lub Sąd nieważności uchwały – Wykonawca zobowiązany jest do wykonania czynności związanych z usunięciem wad opracowania i doprowadzeniem uchwały do zgodności z przepisami prawnymi, bez dodatkowego wynagrodzenia,
5) Wykonawca w ramach prac nad w/w planem zapewnia, na własny koszt, uczestnictwo Głównego Projektanta w sesjach Rady Gminy Gostynin oraz w posiedzeniach jej komisji, związanych z przedmiotem umowy, w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno - Urbanistycznej, a także w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, w przypadkach i terminach wskazanych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zapewnia:
1) podkłady mapowe tj. mapy sytuacyjno - wysokościowe w skali 1:1000 w wersji papierowej jak również w wersji elektronicznej - postać rastrowa jako pliki dxf.
2) w razie konieczności informacje o działce dotyczące powierzchni oraz użytków.
4. Zamawiający udostępni następujące materiały Wykonawcy:
1) obowiązującą zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Gostynin,
2) rejestr wydanych decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
4) miejscowy plan ogólny zagospodarowania przestrzennego gminy Gostynin, który obowiązywał do 01.01.2003r..
III. Wymagane warunki.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedną usługę polegającą na sporządzeniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu obejmującego swoim zakresem powierzchnię co najmniej 150 ha, który został uchwalony i opublikowany w dzienniku urzędowym ( referencje, opinie itp.)
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu urbanisty na podstawie obowiązujących przepisów, wpisaną na listę członków właściwej izby urbanistów.
IV. Termin realizacji zamówienia: 24 m-ce zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym.
V. Wykaz wymaganych dokumentów.
-
Formularz oferty cenowej – załącznik nr 1;
-
Referencje;
-
Wykaz osób – załącznik nr 2.
VI. Składanie ofert.
1.Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. 2, w terminie do dnia 03.11.2014r. , do godz. 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.11.2014r. do godz. 10.15.w siedzibie Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26.
3.Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Otwarcie ofert jest jawne.
5.Oferty złożone po terminie będą niezwłocznie zwrócone wykonawcom.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe.
8.W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli:
Joanna Dudek tel. 24 236 07 67, Małgorzata Wiland – 24 236 07 75.
Wójt Gminy Gostynin
Edmund Zieliński
Do pobrania
2.Wykaz osób;
3. Projekt umowy;
Wywieszono na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej uggostynin.bip.org.pl
oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie tut. urzędu w dniu 23.10.2014r.