W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

OSP.1.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Dostawa średniego samochodu specjalnego pożarniczego, ratowniczo - gaśniczego 4x4 dla OSP Lucień
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OSP.1.2022
Zamawiający Ochotnicza Straż Pożarna w Lucieniu
Tryb zamówienia tryb podstawowy
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia powyżej 130 000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert https://miniportal.uzp.gov.pl
rozstrzygnięcie

rozstrzygnięte

Załączniki

Powiadom znajomego