W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

OR.2601.2.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Gostynin na rok 2022
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy OR.2601.2.2022
Zamawiający Urząd Gminy Gostynin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemny
rozstrzygnięcie

W wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej wyłoniono dostawcę tonerów i tuszy do Urzędu Gminy Gostynin: GOMAX

1.       Przedmiot zamówienia: Dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Gostynin na rok 2022
 
2.       Opis przedmiotu zamówienia:

1. Zamówienie dotyczy dostawy fabrycznie nowych tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek w określonym poniżej okresie (szacunkowa ilości przedstawione są w załączniku nr 1 - kalkulacja cenowa) oraz bezpłatny odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych do ww. urządzeń. 2. Dostarczane produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad i kompletne, ponadto opakowane w sposób umożliwiający ich identyfikację, bez konieczności naruszania ich opakowania.

3. Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem i tuszem.

4. Zamawiający dopuszcza produkty zamienne (równoważne), tzn. inne niż produkty pochodzące od producenta sprzętu pod warunkiem, że są w pełni kompatybilne z urządzeniami, w których mają być zastosowane.

5. Zamawiający pod pojęciem produkty zamienne (równoważne) rozumie produkty:

- fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji,

- które nie mogą być produktem regenerowanym tj. zawierający jakiekolwiek elementy regenerowane lub prefabrykowane,

- nienoszące śladów użytkowania,

- posiadające nie gorsze parametry eksploatacyjne (m.in. równomierność pokrycia, rozdzielczość druku, wydajność, niezawodność) niż wyprodukowane przez producenta urządzeń materiały eksploatacyjne,

- którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzeń;
- kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, tj. że równoważne kasety z tonerem/ pojemniki z tuszem nie spowodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki.

6. Dostawca gwarantuje przydatność do użycia i poprawną jakość drukowania, do pełnego wyczerpania środka barwiącego, w okresie 1 roku od dnia dostawy tuszu/ tonera. 

7. W przypadku dostawy złej jakości produktów, która spowoduje uszkodzenie (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) lub zanieczyszczenie sprzętu Dostawca naprawi lub oczyści sprzęt na swój koszt w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli naprawa nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, Dostawca na czas naprawy zapewni sprzęt zastępczy. 

8. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny czy wadliwy towar na koszt Dostawcy. Dostawca będzie zobligowany do dostarczenia towaru zgodnego z wymogami Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji.

9. Dostawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać przedmiot zamówienia do siedziby Urzędu Gminy Gostynin ul. Rynek 26 09-500 Gostynin, w terminie do 3 dni roboczych, licząc od dnia  następnego po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (dopuszcza się złożenie zamówienia w formie telefonicznej, bądź drogą elektroniczną). Dostawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar.

10. Dostawca zobowiązany jest do odebrania zużytych tonerów i pojemników na tusze, a następnie dostarczyć dokument potwierdzający utylizację w ciągu 3 miesięcy od daty odebrania zużytych podzespołów. 

11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź zmniejszenia lub zwiększenia ilości w każdej pozycji asortymentowej. Ilości wskazane w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi wskazanymi na potrzeby skalkulowania oferty.

12. Termin płatności prawidłowo wystawionej faktury VAT wynosi 14 dni. 


Oferowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT oraz transport z wniesieniem i odbiór zużytych materiałów. Realizacje dostawy objętej przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i kalkulacji cenowej.

Dostawca zobowiązuje się do realizacji zadania w formie dostaw do siedziby Zamawiającego. Towar uważa się za dostarczony, jeżeli będzie dowieziony, złożony w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeliczony w obecności Zamawiającego i Dostawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego (kalkulacja cenowa)

3.       Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.04.2022 r.  do 30.12.2022 r. 

4.       Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1)      100% cena brutto.

Uwaga: Zamawiający spośród ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Dostawców, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Dostawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w ofertach pierwotnych.

5.       Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 

1)      Wypełnioną kalkulacją cenową stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,

2)      Formularz  stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.       Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1)      Podana cena musi być wyrażona w PLN ( polski złoty)

2)      Cena musi uwzględniać wszystkie koszty, jakie poniesie Dostawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3)      Wartość oferty należy podać netto i brutto z wyodrębnieniem podatku Vat.

 

7.       Opis sposobu przygotowania oferty:

1)      Należy ją złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie,

2)      Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres Oferenta oraz napis: oferta na wykonanie zadania pn.: „Zakup i dostawa tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Gminy Gostynin na rok 2022” ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.

8.       Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 11.03.2022 r. do godziny 1200  w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy Gostynin, ul. Rynek 26   Sekretariat – pokój nr 2.

2)      Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Dostawcy bez otwierania.

Dostawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonego na jej składanie.

9.       Miejsce i termin otwarcia oferty:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.03.2022 r.  o godzinie 13 00  w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Gostynin, ul. Rynek 26.

10.     Osoby uprawnione do kontaktów z Dostawcami:

1)      Jacek Piotrowski – Specjalista ds. informatycznych tel. 24 236 07 74

11.     Pozostałe postanowienia i informacje 

1)      W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść i warunki zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę zapytania ofertowego Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe, zamieszcza na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

2)      Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania w następujących okolicznościach:

a)       Nie złożono żadnej oferty

b)      Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej

c)       Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.

 

 

………………………………………………..

                                                                                                                                          (data i podpis zatwierdzającego)

 

 

W załączeniu:

1.       Załącznik nr 1 - Kalkulacja cenowa

2.       Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych – zamówienia publiczne do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy:

 

1)        Informacje dotyczące administratora danych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gostynin z siedzibą  przy ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, reprezentowana przez Wójta Gminy Gostynin. Z administratorem danych może się Pani/Pan skontaktować pod adresem e-mail:  iod@gminagostynin.pl.

2)        Inspektor ochrony danych

Kontakt do inspektora ochrony danych -  e-mail: iod@gminagostynin.pl.

3)        Cel przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz podstawy prawne 

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z  postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 

Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO (przepis prawa) .

Podstawą prawną jest Pani/Pana zgoda wyrażona przez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa:

a)        ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,

b)        ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.

4)        Okres przechowywania danych osobowych 

Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przetwarzane będą przez okres 5 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

5)        Komu przekazujemy Pani/Pana dane osobowe

a)        Dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być przekazywane wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.

b)        Ponadto odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych. 

6)        Przetwarzanie zautomatyzowane.

W odniesieniu do Pana/Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

7)        Uprawnienia przysługujące Oferentowi, związane z przetwarzaniem danych osobowych

W odniesieniu do danych osobowych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)        prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;

b)        prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych;

c)        prawo do  usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej,

d)        prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,

e)        prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 

 

8)        Obowiązek podania danych

Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Zamawiający może żądać ich podania na podstawie ustawy Kodeks cywilny.

Załączniki

Kalkulacja xlsx, 12 kB

Powiadom znajomego