W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

OR.2601.2.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup i dostawa do Urzędu Gminy Gostynin plotera ze skanerem
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy OR.2601.2.2022
Zamawiający Gmina Gostynin
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert pisemny
unieważnienie

Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania pod nazwą "Zakup i dostawa do Urzędu Gminy Gostynin plotera ze skanerem" ze względu na przekroczenie przewidzianych w budżecie środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie tego zamówienia.

Gostynin, dnia 11.02.2022 r.

 


Urząd Gminy Gostynin zaprasza do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości do 130 000 zł w oparciu o art. 2, pkt 1,  ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych 
(Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.)


 

I. Zamawiający:

Gmina Gostynin

ul. Rynek 26

09-500 Gostynin

NIP: 971-065-94-40

tel. 24 236 07 52

email: ug@gminagostynin.pl

 

II. Przedmiot zamówienia:

Zakup i dostawa do Urzędu Gminy Gostynin plotera ze skanerem.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

Specyfikacja techniczna urządzenia:

TECHNOLOGIA SKANERA
Technologia skanowania SingleSensor 
Rozdzielczość optyczna 1200 dpi
Ścieżka papieru Prosta Szerokość skanowania minimum 24 cali (610 mm)
Min. szerokość skanowania 6 cali (150 mm)
Długość skanowania 8 m (JPEG/PDF), 15 m (TIFF)
Zgodność Europa: oznaczenie CE; Inne kraje: certyfikat CB
Przednie/tylne wyjście Tył (wyprowadzanie z przodu za pomocą prowadnicy zwrotu
dokumentów)
Obsługa dokumentów – zadruk na górze 
Grubość dokumentów 0,07–1,0 mm
Minimalna szybkość skanowania, 8-bitowe odcienie szarości i tryb monochromatyczny, 200 dpi - 13 ips
Skanowanie do komputera:
szybkość skanowania, 24-bitowy kolor, 200 dpi - 3 ips
Kopiowanie: szybkość skanowania, 24-bitowy kolor, 200 dpi- 6 ips
Interfejs USB 3.0 (wsteczna zgodność z USB2)
Elementy sterujące skanera Stop, przewijanie do przodu / do tyłu
Dołączone oprogramowanie SmartWorks MFP V6 lub inne kompatybilne
Mocowanie zawieszenia do montażu drukarki i mocowanie kontrolera systemu
Wzorzec kalibracji
Przewodnik dotyczący montażu i rozpoczęcia pracy
Kontroler systemu: Windows 10 Enterprise LTSC, 64-bitowy, Dysk SSD: 256 GB; pamięć RAM: 8 GB DDR4.
Wyświetlacz: wielodotykowy, 15,6 cala, USB3 i USB2, GbE. 

TECHNOLOGIA DRUKARKI
Typ drukarki 5-kolorowa, minimum 24 cali (610 mm)
Rozdzielczość drukowania 2400 × 1200 dpi
Liczba dysz: 15 360; BK, C, M, Y: każdy 2560 dysz
Dokładność odwzorowania linii ±0,1% lub mniej
Rozstaw dysz 1200 dpi × 2, system wykrywania i kompensacji niedziałających dysz
Typ atramentu Atrament pigmentowy: 5 kolorów (MBK/BK/C/M/Y)
Zgodność z systemami operacyjnymi Microsoft Windows 32-bitowy: 7, 8.1, 10, 11
64-bitowy: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2008R2, 2012, 2012R2, 2016, 2019, 2022 Apple Macintosh: od macOS 10.12.6 do macOS 10.15
Języki obsługi drukarki HP-GL/2, HP RTL, PDF, JPEG
Interfejsy standardowe: drukowanie bezpośrednio z pamięci USB dla plików JPEG/PDF
Ethernet: 10/100/1000, Wireless LAN: IEEE802.11n/IEEE802.11g/IEEE802.11b
Rysunek CAD: Papier zwykły (A1) tryb szybki ekonomiczny - 3,2 str./min
Podawanie i odbiór nośników: Papier w rolce: minimum jedna rolka, 
Gramatura nośników Rolka/arkusze: 0,07–0,8 mm
Marginesy – zalecany obszar: Papier w rolce – góra: 20 mm, dół: 3 mm, bok: 3 mm
Arkusze – góra: 20 mm; dół: 20 mm; bok: 3 mm
Dwukierunkowy moduł odbierania rolek umożliwiający nawijanie powierzchni druku wewnątrz lub na zewnątrz rolki
Oprogramowanie dostępne do pobrania przez Internet.
MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE
Zbiorniki z atramentem: (330 ml),  (700 ml)
Głowica drukująca
Ostrze gilotyny
Kaseta konserwacyjna



Technologie skanera i drukarki muszą być kompatybilne i stanowić zespół

OKRES OBJĘCIA GWARANCJĄ

 Okres objęcia gwarancją całości urządzenia wynosi 60 miesięcy od dnia dostawy.

Powyższe wymagania techniczne urządzenia nie są zamknięte a jedynie stanowią najniższe wymagania Zamawiającego, uwzględniając zasadę konkurencyjności w UE.

IV. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 120 dni od daty wyłonienia dostawcy.

V. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia

Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście pod adresem Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, pokój nr 8.

Osoba wyznaczona do kontaktu: Jacek Piotrowski tel. 24 236 07 74

VI. Kryteria oceny oferty

1.   Oferty będą oceniane na podstawie kryterium — cena 100 %.

2.   Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia zawartego w niniejszym zapytaniu, jak również koszty, bez których realizacja zamówienia byłaby niemożliwa.

 

VII. Forma, miejsce i termin złożenia oferty

1.   Ofertę należy sporządzić według formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 1.

2.   Do oferty należy dołączyć referencje potwierdzające wykonanie co najmniej 2 usług o których mowa w ww. zapytaniu. 

3.   Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, w terminie do dnia 18.02.2022 r. do godz. 12:00, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, lub przesłać na adres e-mailowy: ug@gminagostynin.pl 

 

VIII. Informacje dodatkowe 

1.   Wykonawca składając ofertę jest związany złożoną ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert przez okres 30 dni.

2.   Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub podjęcia negocjacji z oferentami w przypadku, gdy zaproponowane oferty cenowe przekroczą kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.

3.   Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Oferentów do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz do uzupełnienia dokumentów, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.

4.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

5.   Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, przed upływem terminu składania ofert.

6.   Zamawiający informuje, że skontaktuje się tylko z wybranym wykonawcą.

Załączniki

Powiadom znajomego