Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego
Gostynin, 28.11.2016 r.
Nr RG.271.2.5.2016
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro
Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na przedmiot zamówienia pn.
„Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego”
I. Zamawiający.
GMINA GOSTYNIN
Rynek 26, 09-500 Gostynin
tel.:(24) 236 07 52, fax (24) 236 07 69
e-mail: ug@gminagostynin.pl
II. Przedmiot zamówienia.
Podłączenie, konfigurację oraz aktywację dostępu do Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 40 gospodarstw domowych oraz 5 jednostek podległych gminie – użytkowników końcowych.
Wykonawca zapewni przyłączenie oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. Lokalizacje użytkowników końcowych określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Dostęp do Internetu musi spełniać poniższe minimalne wymogi:
• Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)
• Brak limitów wysyłania i pobierania danych
• Dostępność usługi na poziomie 99%
• Transfer do komputera (down) dla jednostek podległych gminie – 6 Mb/s
• Transfer od komputera (up) dla jednostek podległych gminie – 512 Kb/s
• Transfer do komputera (down) dla gospodarstw domowych – 2 Mb/s
• Transfer od komputera (up) dla gospodarstw domowych – 512 Kb/s
Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu.
Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.
Uruchomienie świadczenia usługi nastąpi w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 1 stycznia 2017 roku.
Świadczenie usługi dostępu do Internetu: od 01.01.2017 do 31.12.2018 roku.
Dodatkowe wymogi serwisowe i gwarancyjne:
1. Wykonawca odpowiada nieodpłatnie za przywrócenie sprawności łącza (dostępu do Internetu i rozwiązanie zaistniałych problemów) w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili ich zgłoszenia.
2. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub jeśli będzie to możliwe w sposób zdalny.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania usterek związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sieci Internet.
4. Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia.
5. Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00.
6. W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem umowy.
III. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018 roku.
IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przepisów prawa.
V. Kryterium wyboru oferty:
Cena – 100%
VI. Wykaz wymaganych dokumentów.
1. Formularz oferty cenowej – załącznik nr 2;
VII. Składanie ofert.
1. Ofertę pisemną należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej treścią: „Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr RG.271.2.0.2016” w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. 2, w terminie do dnia 05.12.2016 roku, do godziny 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2016 roku o godzinie 10.15 w siedzibie Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26.
3. Otwarcie ofert jest jawne.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe.
6.W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli Pan Grzegorz Kępczyński:
Telefon: 24 236 07 70
Mail: g.kepczynski@gminagostynin.pl
VIII. Podpisanie umowy.
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania w terminie 5 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.
IX. Zamówienie uzupełniające.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Do pobrania:
- Lista lokalizacji użytkowników końcowych - załącznik nr 1
- Formularz oferty cenowej - załącznik nr 2
- Umowa - załącznik nr 3