W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego

Gostynin, 28.11.2016 r.

Nr RG.271.2.5.2016

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro

 

Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na przedmiot zamówienia pn.

Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego

I. Zamawiający.

GMINA GOSTYNIN

Rynek 26, 09-500 Gostynin

tel.:(24) 236 07 52, fax (24) 236 07 69

e-mail: ug@gminagostynin.pl

 

II. Przedmiot zamówienia.

Podłączenie, konfigurację oraz aktywację dostępu do Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 40 gospodarstw domowych oraz 5 jednostek podległych gminie – użytkowników końcowych.

Wykonawca zapewni przyłączenie oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. Lokalizacje użytkowników końcowych określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

Dostęp do Internetu musi spełniać poniższe minimalne wymogi:

        Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)

        Brak limitów wysyłania i pobierania danych

        Dostępność usługi na poziomie 99%

        Transfer do komputera (down) dla jednostek podległych gminie – 6 Mb/s

        Transfer od komputera (up) dla jednostek podległych gminie – 512 Kb/s

        Transfer do komputera (down) dla gospodarstw domowych – 2 Mb/s

        Transfer od komputera (up) dla gospodarstw domowych – 512 Kb/s

Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu.

Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.

Uruchomienie świadczenia usługi nastąpi w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 1 stycznia 2017 roku.

Świadczenie usługi dostępu do Internetu: od 01.01.2017 do 31.12.2018 roku.

Dodatkowe wymogi serwisowe i gwarancyjne:

1.       Wykonawca odpowiada nieodpłatnie za przywrócenie sprawności łącza (dostępu do Internetu i rozwiązanie zaistniałych problemów) w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili ich zgłoszenia.

2.       Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub jeśli będzie to możliwe w sposób zdalny.

3.       Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania usterek związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sieci Internet.

4.       Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia.

5.       Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00.

6.       W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem umowy.

 

III. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 stycznia 2017 do 31 grudnia 2018 roku.

IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przepisów prawa.

 

V. Kryterium wyboru oferty:

Cena – 100%

 

VI. Wykaz wymaganych dokumentów.

1.   Formularz oferty cenowej – załącznik nr 2;

 

VII. Składanie ofert.

1. Ofertę pisemną należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej treścią: „Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr RG.271.2.0.2016” w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. 2, w terminie do dnia 05.12.2016 roku, do godziny 10.00.

2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.12.2016 roku o godzinie 10.15 w siedzibie Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26.

3. Otwarcie ofert jest jawne.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe.

6.W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli Pan Grzegorz Kępczyński:

Telefon: 24 236 07 70

Mail: g.kepczynski@gminagostynin.pl

 

VIII. Podpisanie umowy.

Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania w terminie 5 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

IX. Zamówienie uzupełniające.

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.


Do pobrania:

- Lista lokalizacji użytkowników końcowych - załącznik nr 1 
- Formularz oferty cenowej - załącznik nr 2
- Umowa - załącznik nr 3


Załączniki

Powiadom znajomego