W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Zapytanie ofertowe na wykonanie wyceny nieruchomości

Gostynin, dn. 13.09.2019r.
G.6641.19.2019

Zaproszenie do złożenia ofert

Urząd Gminy Gostynin zwraca się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie wyceny nieruchomości, wymienionej w załączniku nr 1 do wniosku.

Oferta powinna zawierać cenę (netto i brutto) za wykonanie zamówienia.

 1. Termin realizacji zamówienia – do 7 dni  od dnia podpisania umowy.

 2. Termin składania ofert upływa w dniu 17.09.2019 r.  Oferty należy przesłać mailem:                  
     ug@gminagostynin.pl

 3. Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
    Pani Jolanta Perlikowska  - Podinspektor  Referatu Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa tel. (24) 236 07 66.

Dokumenty wymagane od wykonawcy:
1.    Aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
2.    Formularz ofertowy





Do pobrania:


- załącznik nr 2 formularz ofertowy

Załączniki

Powiadom znajomego