W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Przetarg nieograniczony na usługę edukacyjną obejmującą prowadzenie zajęć dodatkowych w punktach przedszkolnych w ramach projektu Klub Małego Smyka

 

RG.IN.271.30.2012



Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w punktach przedszkolnych w ramach projektu Klub Małego Smyka
Numer ogłoszenia: 487648 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin , Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggostynin.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych w punktach przedszkolnych w ramach projektu Klub Małego Smyka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dodatkowych w punktach przedszkolnych utworzonych przy szkołach w Emilianowie, Lucieniu i Solcu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400) tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do wykonywania pracy nauczyciela rytmiki w przedszkolu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia, nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy, ewentualnie pełnomocnictwo, ewentualnie zobowiązanie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia aneksem zmian do umowy w przypadku: a) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu, b) zmiany ilości godzin i związanej z tym zmiany wynagrodzenia dla każdej części w przypadku wymagania takiej zmiany przez Instytucję Wdrażająca. c)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggostynin.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych - rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Emilianowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: prowadzenie zajęć w punkcie przedszkolnym 3 godziny miesięcznie. prowadzenie dokumentacji z pracy z dziećmi i rodzicami, współpraca z Zespołem ds. Wdrażania i prowadzenia projektu, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, dbanie o estetykę i kulturę w miejscu pracy. Łączna liczba godzin do zrealizowania w terminie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 45 h. Zamawiający zastrzega, iż do końca 2012 roku Wykonawca zobligowany będzie zrealizować 9 godzin zajęć rytmiki, a w roku 2013 po 3 h miesięcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych - rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Solcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: prowadzenie zajęć w punkcie przedszkolnym 3 godziny miesięcznie. prowadzenie dokumentacji z pracy z dziećmi i rodzicami, współpraca z Zespołem ds. Wdrażania i prowadzenia projektu, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, dbanie o estetykę i kulturę w miejscu pracy. Łączna liczba godzin do zrealizowania w terminie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 45 h. Zamawiający zastrzega, iż do końca 2012 roku Wykonawca zobligowany będzie zrealizować 9 godzin zajęć rytmiki, a w roku 2013 po 3 h miesięcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych rytmiki w Punkcie Przedszkolnym w Lucieniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: prowadzenie zajęć w punkcie przedszkolnym 3 godziny miesięcznie. prowadzenie dokumentacji z pracy z dziećmi i rodzicami, współpraca z Zespołem ds. Wdrażania i prowadzenia projektu, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, dbanie o estetykę i kulturę w miejscu pracy. Łączna liczba godzin do zrealizowania w terminie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 45 h. Zamawiający zastrzega, iż do końca 2012 roku Wykonawca zobligowany będzie zrealizować 9 godzin zajęć rytmiki, a w roku 2013 po 3 h miesięcznie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



Do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia;

Załącznik nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22;

Załącznik nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24;

Załącznik nr 3 - wykaz osób;

Załącznik nr 4 - oświadczenie uprawnienia;

Załącznik nr 5 - formularz ofertowy;

Załącznik nr 6 - projekt umowy.



Powiadom znajomego