W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Sprawy mieszkaniowe

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Gostynin,

ul. Rynek 26 pok. Nr 16

Tel.(024) 236-07-66

Komórka odpowiedzialna:

Referat Geodezji Gospodarki Gruntami i Rolnictwa 

Sprawa:

Przydział lokali mieszkalnych

Sposób załatwienia sprawy:

Tryb rozpatrywania i załatwiania wniosków o najem lokalu mieszkalnego rozpoczyna się od złożenia wniosków, a następnie opiniowania ich przez Komisję Mieszkaniową. Sposób przyjmowania i rozpatrywania wniosków o zawarcie umowy najmu lokalu jest jawny. Ustalenie i wybór osób spełniających kryteria do zawarcia umowy najmu, następuje w formie wykazów, poprzez tworzenie list osób oczekujących na mieszkania. Listę osób oczekujących sporządza Wójt Gminy, poprzez opiniowanie przez Komisję Mieszkaniową wniosków osób ubiegających się o ujęcie w liście.

Wymagane dokumenty:

  1. Podanie o przydział lokalu.
  2. Wniosek o przydział lokalu (formularz)

Termin załatwienia sprawy:

Udzielenie odpowiedzi w ciągu 30 dni.

Uwagi:

Zasady wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy określa Uchwała Rady Gminy .

 

Sprawa:

Przyznanie dodatku mieszkaniowego (wniosek)   (deklaracja)

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego

2.Załączniki:-deklaracja o dochodach gospodarstwa domowego za okres 3-ch miesięcy kalendarzowych, -inne niezbędne dokumenty:

a) dokumenty potwierdzające wysokość dochodów wykazanych w deklaracji,

b) w przypadku właściciela domu jednorodzinnego dokument potwierdzający wielkość powierzchni użytkowej budynku oraz stanu wyposażenia technicznego ,

c)dokumenty potwierdzające poniesione przez gospodarstwo domowe świadczenia okresowe wydatki związane z utrzymaniem lokalu.

Termin załatwienia sprawy:

Do 30 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu , który wydał decyzję.

Uwagi:

Wzór wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego ,oraz wzór deklaracji o dochodach gospodarstwa domowego określa Rada Ministrów w drodze rozporządzenia

Powiadom znajomego