W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 119a/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie powołania stałej komisji inwentaryzacyjnej w Urzędzie Gminy Gostynin
Status obowiązujące

            Na podstawie § 1 ust. 3 Instrukcji inwentaryzacyjnej stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 119/2023 Wójta Gminy Gostynin z dnia 30 sierpnia 2023 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji inwentaryzacyjnej w Urzędzie Gminy Gostynin zarządza się, co następuje:


§ 1


Powołuje się stałą Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji składników aktywów i pasywów w Urzędzie Gminy Gostynin w składzie:

1.     Renata Garstka - Przewodnicząca Komisji Inwentaryzacyjnej,

2.     Monika Wilamowska - Zastępca Przewodniczącej Komisji Inwentaryzacyjnej,

3.     Małgorzata Wiland - Członek Komisji Inwentaryzacyjnej,

4.     Milena Walecka - Członek Komisji Inwentaryzacyjnej.

§  2


1.  Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Skarbnikowi Gminy.
2.   Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącej Komisji Inwentaryzacyjnej, przy udziale Kierowników odpowiednich komórek organizacyjnych Urzędu Gminy Gostynin.


§  3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Gostynin

/-/ Edmund Zieliński

 

Powiadom znajomego