W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 48/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej
Status obowiązujące

         Na podstawie art. 53 ust. 1 i art. 54 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm. ) zarządzam, co następuje:

§1


Powołuję komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego wraz z wyposażeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Solcu” w składzie:

1. Kowalczyk Fabian  – przewodniczący komisji,

2. Tyrajski Piotr – członek komisji,

3. Ziółkowska Małgorzata – członek komisji,

4. Wiland Małgorzata – członek, sekretarz komisji.

§2


Szczegółowe zadania komisji oraz tryb jej pracy określa regulamin pracy komisji.

§3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Wójt Gminy Gostynin

/-/ Edmund Zieliński
 

                                                                  

                                                                                              

                                                                            

Powiadom znajomego