Zarządzenie nr 16/2024
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Gostynin |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | upoważnienia pani Mileny Waleckiej zatrudnionej na stanowisku inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Gostynin do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej oraz do podpisywania pism |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688) oraz art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 803.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Upoważniam panią Milenę Walecką - inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Gostynin do załatwiania spraw w moim imieniu, w tym do podpisywania pism, z wyłączeniem wydawania decyzji administracyjnych w zakresie:
1) obsługi Systemu Rejestrów Państwowych: Rejestru PESEL , Rejestru Dowodów Osobistych, Rejestru Danych Kontaktowych, Rejestru Zastrzeżeń numerów Pesel oraz Rejestru Mieszkańców, w tym rejestracji danych, dokonywania zmian i aktualizacji rejestrów;
2) wydawania zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt stały, o których mowa w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
3) wydawania zaświadczeń o zameldowaniu na pobyt czasowy, o których mowa w art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
4) wydawania zaświadczeń o wymeldowaniu z pobytu stałego lub czasowego;
5) udostępniania danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL na podstawie art. 45 – 46 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
6) występowanie o nadawanie numeru ewidencyjnego PESEL obywatelom polskim i cudzoziemcom, na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 2, 3 i 3a oraz art. 18 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności;
7) wydawania zaświadczeń o zgłoszeniu utraty lub uszkodzenia dowodu osobistego, o których mowa w art. 47 ust. 5 i 6 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. dowodach osobistych;
8) przyjmowania wniosków o wydanie dowodu osobistego oraz wydawania z urzędu potwierdzenia złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego generowanego z systemu RDO - art. 24 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. dowodach osobistych;
9) udostępniania w trybie jednostkowym danych z Rejestru Dowodów Osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi, na podstawie art. 65 ust. 3 i art. 72 oraz art. 75 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych;
10) przyjmowanie spersonalizowanych dowodów osobistych dostarczonych do Urzędu Gminy Gostynin przez funkcjonariuszy Policji;
11) poświadczania za zgodność odpisów dokumentów przedstawianych przez stronę na potrzeby prowadzonych postępowań z oryginałem.
§ 2.
Upoważnienie, o którym mowa w § 1, nie uprawnia do udzielania dalszych upoważnień i wygasa z dniem zaprzestania wykonywania pracy na stanowisku inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Referacie Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Gostynin, a ponadto może być w każdym czasie zmienione lub odwołane.
§ 3.
Uchyla się zarządzenie nr 28/2022 Wójta Gminy Gostynin z dnia 9 marca 2022 r. w sprawie upoważnienia pani Milenie Waleckiej, zatrudnionej na stanowisku inspektora w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Gostynin do załatwiania spraw z zakresu administracji publicznej w imieniu Wójta Gminy Gostynin.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Gostynin
/-/ Edmund Zieliński