W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 8/2024

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie upoważnienia pana Krzysztofa Romanowskiego pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku osłonowego
Status obowiązujące

      Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688), art. 411 ust. 10r ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2375 i poz. 2687 oraz z 2023 r. poz. 877, poz. 1506, poz. 1688, poz. 1719, poz. 1762, poz.1890, poz. 1963 i poz. 2029, M. P. z 2022 r. poz. 969 i poz. 1009 oraz z 2023 r. poz. 914 i poz. 1135) w związku z art. 2 ust. 14 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz. U. z 2023 r. poz.759; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 2760) zarządzam, co następuje: 

         § 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie upoważniam pana Krzysztofa Romanowskiego pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie  do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku osłonowego, z wyłączeniem wydawania decyzji, a w szczególności do: 

1) przyjmowania i dokonywania weryfikacji wniosków o wypłatę dodatku osłonowego; 

2) przekazywania informacji, o której mowa w art. 2 ust. 12 ustawy o dodatku osłonowym.

         § 2. Upoważnienia, o którym mowa w § 1, udzielam na czas realizacji zadań Gminy Gostynin określonych w ustawie z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym. 

         § 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem  podpisania, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2024 r.

 

Wójt Gminy Gostynin

/-/ Edmund Zieliński
 

Powiadom znajomego