Zarządzenie nr 8/2024
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Gostynin |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | upoważnienia pana Krzysztofa Romanowskiego pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku osłonowego |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688), art. 411 ust. 10r ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2556; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2375 i poz. 2687 oraz z 2023 r. poz. 877, poz. 1506, poz. 1688, poz. 1719, poz. 1762, poz.1890, poz. 1963 i poz. 2029, M. P. z 2022 r. poz. 969 i poz. 1009 oraz z 2023 r. poz. 914 i poz. 1135) w związku z art. 2 ust. 14 ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym (Dz. U. z 2023 r. poz.759; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 2760) zarządzam, co następuje:
§ 1. Na wniosek Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie upoważniam pana Krzysztofa Romanowskiego pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku osłonowego, z wyłączeniem wydawania decyzji, a w szczególności do:
1) przyjmowania i dokonywania weryfikacji wniosków o wypłatę dodatku osłonowego;
2) przekazywania informacji, o której mowa w art. 2 ust. 12 ustawy o dodatku osłonowym.
§ 2. Upoważnienia, o którym mowa w § 1, udzielam na czas realizacji zadań Gminy Gostynin określonych w ustawie z dnia 17 grudnia 2021 r. o dodatku osłonowym.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2024 r.
Wójt Gminy Gostynin
/-/ Edmund Zieliński