W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 144/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie powołania komisji przetargowej
Status obowiązujące

Na podstawie art. 53 ust. 2 i art. 54 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023r. Poz. 1605 ze zm. ) zarządzam, co następuje:

§1

Powołuję komisję do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na przedmiot zamówienia pn. „Przebudowa dróg na terenie Gminy Gostynin”.

w składzie:

1.            Paweł Goliszek  – przewodniczący komisji, 

2.            Teresa Janecka   – członek komisji,

3.            Małgorzata Wiland – członek, sekretarz komisji.

§2

Szczegółowe  zadania komisji oraz tryb jej pracy określa regulamin pracy komisji.

§3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

 

Zastępca Wójta Gminy

/-/ Paweł Goliszek

 

Powiadom znajomego