W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 139/2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie upoważnienia pracowników Referatu Spraw Obywatelskich do sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania.
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 40; zm.: Dz. U. z 2023 r. poz. 572, poz. 1463 i poz. 1688) w związku z art. 56 § 1, ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1277; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 2054, z 2022 r. poz. 2418 oraz z 2023 r. poz. 131, poz. 132, poz. 133, poz. 134, poz. 135 i poz. 497) zarządzam, co następuje:


§ 1. Upoważniam pracowników Urzędu Gminy Gostynin:

1)      pana Krzysztofa Czerwińskiego - kierownika Referatu Spraw Obywatelskich;

2)      panią Małgorzatę Ziółkowską - inspektora ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych Referatu Spraw Obywatelskich;

do sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania.

§ 2. Upoważnienia, o którym mowa w § 1, udzielam na czas zatrudnienia w Referacie Spraw Obywatelskich.  

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą obowiązującą od dnia 26 września 2023 r.

 

Wójt Gminy Gostynin

/-/ Edmund Zieliński

Powiadom znajomego