Zarządzenie nr 11/2023
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Wójta Gminy Gostynin |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Gminy Gostynin |
Status | obowiązujące |
Na podstawie art. 31 i art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie Gminnym (Dz.U. z 2023 r., poz. 40) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję w Urzędzie Gminy Gostynin komisję likwidacyjną, zwaną dalej „komisją”, do przeprowadzenia likwidacji nieaktualnych i nieużywanych pieczęci i pieczątek, w składzie:
1. Marzena Bulińska – przewodnicząca komisji
2. Beata Balcerzak – członek komisji
3. Marta Lewandowska – członek komisji
§ 2
1. Likwidacji podlegają nieaktualne, zniszczone i uszkodzone pieczęcie i pieczątki.
2. Likwidacji pieczątek dokonuje się poprzez fizyczne zniszczenie (pocięcie na bardzo drobne kawałki i pomieszanie kawałków tak aby uniemożliwić ich odtworzenie i ewentualne użycie).
3. Pieczęcie Urzędowe metalowe komisja przekazuje listem poleconym do Mennicy Państwowej w celu ich likwidacji.
4. Komisja sporządza protokół z likwidacji pieczątek według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
5. Protokoły z likwidacji są podstawą do wykreślenia pieczęci i pieczątek z rejestru prowadzonego przez Referat Organizacyjny.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Gostynin
/-/ Edmund Zieliński