W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 192/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie upoważnienia pana Fabiana Kowalczyka - inspektora ds. obrony cywilnej i bezpieczeństwa przeciwpożarowego w Referacie Spraw Obywatelskich do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących weryfikacji wniosków o zakup paliwa stałego dla gospodarstw domowych, o których mowa w ustawie z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych oraz do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wydania zaświadczenia
Status obowiązujące

Na podstawie art. 33 ust.1 ustawy o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 559; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1005, poz. 1079 i poz. 1561., art. 12 ust.4 i 13 ust. 8 ustawy z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2236) w związku z art. 268 a ustawy z dnia 16 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000; zm.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2185), zarządzam, co następuje:

§ 1. Upoważniam  pana Fabiana Kowalczyka - inspektora ds. obrony cywilnej i bezpieczeństwa przeciwpożarowego do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących weryfikacji wniosku o zakup paliwa stałego dla gospodarstw domowych oraz do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wydania zaświadczenia.

§ 2. Wyznaczam pana Fabiana Kowalczyka - inspektora ds. obrony cywilnej i bezpieczeństwa przeciwpożarowego do pełnienia funkcji zastępcy koordynatora ds. dystrybucji węgla na terenie gminy Gostynin.

§ 3. Do zadań pana zastępcy koordynatora należy w szczególności:

Przygotowanie i koordynacja wszelkich działań związanych z dystrybucją węgla na terenie gminy Gostynin.
Współpraca z dedykowanym gminie koordynatorem spółki PGE Paliwa.
Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do dystrybucji węgla.
Współpraca ze składem węgla działającym na podstawie umowy z gminą.
Raportowanie i sprawozdawczość oraz inne niezbędne zadania związane z dystrybucją węgla dla mieszkańców.
Udzielanie mieszkańcom wszelkich informacji na temat dystrybucji węgla na terenie gminy.
 § 4. Upoważnienia, o którym mowa w § 1 udzielam na czas realizacji zadań Gminy Gostynin określonych w ustawie z dnia 27 października 2022 r. o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Gostynin

/-/ Edmund Zieliński

Powiadom znajomego