W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 130/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie wskazania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostynin do realizacji zadań Gminy Gostynin w zakresie przyznawania dodatku węglowego
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. 1, art. 31 i art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, 583, 1005, 1079 i 1561) w związku z art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. poz. 1692), zarządzam, co następuje: 


§ 1. Wskazuję Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie do realizacji zadań Gminy Gostynin w zakresie przyznawania dodatku węglowego, wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym, a w szczególności do: 

1) przyjmowania i dokonywania weryfikacji wniosków o wypłatę dodatku węglowego; 

2) przesyłania wnioskodawcy informacji o przyznaniu dodatku węglowego na wskazany przez wnioskodawcę adres poczty elektronicznej, a w przypadku braku wskazania przez wnioskodawcę adresu poczty elektronicznej – informowania wnioskodawcy o możliwości osobistego odebrania informacji o przyznaniu dodatku węglowego; 

3) odmowy przyznania dodatku węglowego; 

4) składania do wojewody wniosku oraz korekty wniosku o przyznanie środków na realizację wypłat dodatku węglowego; 

5) przedstawiania wojewodzie rozliczenia środków na realizację wypłat dodatku węglowego. 

§ 2 1. Upoważniam kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego oraz do realizacji zadań Gminy Gostynin, o których mowa w § 1. 

2. Upoważnień, o których mowa w ust. 1, udzielam na czas realizacji zadań Gminy Gostynin określonych w § 1. 

§ 3. 1. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia panu Tomaszowi Matusiakowi zatrudnionemu na stanowisku zastępcy kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym przekazywania informacji o jego przyznaniu  oraz do wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

2. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia pani Annie Jastrzębskiej zatrudnionej na stanowisku inspektora do spraw sekretariatu w Dziale Administracyjno-Ekonomicznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego bez  przekazywania informacji o jego przyznaniu i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

3. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia pani Annie Teresie Niedźwiedzkiej zatrudnionej na stanowisku inspektora do spraw świadczeń rodzinnych w Dziale Świadczeń Rodzinnych  i Funduszu Alimentacyjnego  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego bez  przekazywania informacji o jego przyznaniu i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

4. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia pani Edycie Maciejewskiej zatrudnionej na stanowisku inspektora do spraw świadczeń rodzinnych w Dziale Świadczeń Rodzinnych  i Funduszu Alimentacyjnego  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego bez  przekazywania informacji o jego przyznaniu i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

5. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia pani Małgorzacie Krukowskiej zatrudnionej na stanowisku pracownika socjalnego w Dziale Pomocy Środowiskowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego bez  przekazywania informacji o jego przyznaniu i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

6. Na wniosek kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie udzielam upoważnienia panu Romanowi Buchalskiemu zatrudnionemu na stanowisku starszego referenta do spraw kadr i płac w Dziale Administracyjno-Ekonomicznym  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gostyninie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego bez  przekazywania informacji o jego przyznaniu i wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych.

7. Upoważnień, o których mowa w ust. 2-6, udzielam na czas realizacji zadań Gminy Gostynin określonych w § 1. 

§ 4.   Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Zastępca Wójta Gminy Gostynin

/-/ Paweł Goliszek

Powiadom znajomego