W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zarządzenie nr 28/2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Wójta Gminy Gostynin
z dnia
w sprawie upoważnienia pani Milenie Waleckiej, zatrudnionej na stanowisku inspektora w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Gostynin do załatwiania spraw z zakresu administracji publicznej w imieniu Wójta Gminy Gostynin
Status uchylone

Na podstawie art. 33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1834), zarządzam co następuje:

§ 1. Upoważniam panią Milenę Walecką, zatrudnioną na stanowisku inspektora w Referacie Organizacyjnym w Urzędzie Gminy Gostynin do załatwiania spraw z zakresu administracji publicznej w imieniu Wójta Gminy Gostynin, tj. 

1)       dekretowania korespondencji  w systemie tradycyjnym (wersja papierowa) w zakresie:

­    wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy / celu publicznego, a także wniosków o ich zmianę i przeniesienie, oraz uzgodnień wynikających z prowadzonych postępowań, 

­    wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, oraz opinii / uzgodnień / uzupełnień wynikających z prowadzonych postępowań, 

­    wniosków o wydanie zaświadczeń, 

­    pism wynikających z procedury sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 

­    wniosków w sprawie opracowania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 

­    wniosków o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 

­    odpisów zgłoszeń i pozwoleń na budowę,

­    wniosków o dofinansowanie programu „Czyste powietrze”,

­    wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,

­    wniosków o wydanie zaświadczeń o powierzchni użytków rolnych, dochodzie z gospodarstwa rolnego, niezaleganiu w podatkach lub stwierdzeniu stanu zaległości,

­    deklaracji dot. źródeł ciepła i spalania paliw, 

­    zgłoszeń zamiaru usunięcia drzewa,

­    wniosków o odbiór wyrobów azbestowych,

­    wniosków o przyznanie zryczałtowanego dodatku energetycznego,

­    wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego,

­    wniosków o ustalenie numeru porządkowego,

­    wniosków o udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL,

­    wniosków do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

­    wniosków o wydanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców / rejestrów pesel,

­    wniosków o wydanie zgody na umieszczenie na nieruchomości komunalnej stanowiącej drogę wewnętrzną urządzeń infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarzadzania oraz prawa do dysponowania nieruchomością na czas inwestycji ,

­    wniosków o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,

­    wniosków o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu prowadzenia robót w pasie drogowym związanych z umieszczeniem urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,

­    wniosków o wydanie zgody na prowadzenie robót na nieruchomości komunalnej stanowiącej drogę wewnętrzną,

­    deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy,

­    deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy lub innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe,

­    pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej w postaci papierowej (UPL-1P),

­    oświadczeń  mieszkańców w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi.

­    zgłoszeń do ewidencji zbiorników bezodpływowych (szamb) przydomowych oczyszczalni ścieków,

­    zgłoszeń na odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego, elektronicznego, zużytych opon, przeterminowanych leków i chemikaliów, zużytych baterii i akumulatorów, odpadów niebezpiecznych stanowiących odpady komunalne oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych niezawierających gruzu i styropianu budowlanego.

2)       do dekretowania zgodnie z dyspozycją korespondencji w systemie EZD po dekretacji wersji papierowej korespondencji przez Wójta lub osobę upoważnią.

§ 2. Upoważnienie obowiązuje do odwołania albo do rozwiązania / wygaśnięcia stosunku pracy z panią Mileną Walecką.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 10 marca 2022 r.

 

Zastępca Wójta Gminy Gostynin

/-/ Paweł Goliszek

 

Powiadom znajomego