Dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028 |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Zamawiający | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 130 000 zł |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32, 09-500 Gostynin, lub przesłać ofertę wraz z załącznikami na adres poczty elektronicznej: gops@gminagostynin.pl |
1. Przedmiot zamówienia: dowóz posiłków dla uczniów szkół na terenie Gminy Gostynin
Szkoły Podstawowej w Emilianowie
Szkoły Podstawowa w Sierakówku
Szkoły Podstawowej w Solcu
Szkoły Podstawowej w Teodorowie
Szkoły Podstawowej w Zwoleniu
Szkoły Podstawowej w Sokołowie
2. Termin podpisania umowy - do 3 stycznia 2025 r.
3. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: styczeń 2025 r.- grudzień 2025 r. (z przerwami: ferie zimowe, ferie świąteczne , wakacje, tzw. dni dyrektorskie, innych przepisów).
4. Odbiór posiłków: Stołówka Szkolna przy Szkole Podstawowej w Białotarsku oraz ze Stołówki Szkolnej przy Szkole Podstawowej w Lucieniu.
5. Dowóz i odbiór posiłków do szkół odbywać się będzie w godzinach i dniach ustalonych z dyrektorami szkół (najpóźniej do godziny 11.30 każdego dnia nauki).
6. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Oferenci spełniający warunki:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca musi dysponować odpowiednim pojazdem przystosowanym do przewożenia posiłków, spełniającym wymogi sanitarno - epidemiologiczne; osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia (rozwożące posiłki), muszą posiadać aktualne badania lekarskie, niezbędne przy wykonywaniu czynności polegających na kontakcie z żywnością.
7. W celu potwierdzenia wymaganych wyżej warunków wraz z ofertą (załącznik nr 1) należy dostarczyć:
aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
oświadczenie Oferenta – załącznik nr 2;
Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia - rozwożące posiłki, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia lekarskiego z badania przeprowadzonego do celów sanitarno – epidemiologicznych zaświadczenie /poświadczenie o przystosowaniu pojazdu do przewozu żywności
8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, zastrzega sobie prawo kontroli sanitarno - epidemiologicznej pojazdu i wglądu do książki sanitarnej pojazdu oraz książeczki sanitarno – epidemiologicznej osoby uczestniczącej przy wykonywaniu zamówienia - rozwożąca posiłki - przed podpisaniem umowy, a także w trakcie realizacji zamówienia. Utrudnianie bądź uniemożliwianie kontroli i wglądu w dokumenty na żądanie będzie podstawą do nie podpisania umowy, jej wypowiedzenia w trybie natychmiastowym, podobnie jak negatywny wynik kontroli.
9. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi / Usługodawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w niniejszym zapytaniu oraz zostanie uznana za najkorzystniejszą.
11. Oferty należy dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gostyninie, ul. Parkowa 32, 09-500 Gostynin, lub przesłać ofertę wraz z załącznikami na adres poczty elektronicznej: gops@gminagostynin.pl , włącznie do godziny 15:00 dnia 19 grudnia 2024 r.
12. Ocena ofert zostanie dokona do 30 grudzień 2024 r.
13. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
15. Zamawiający powiadomi o wyborze oferty wybranego Oferenta za pośrednictwem poczty lub pocztą elektroniczną.
16. W przypadku wystąpienie okoliczności niezależnych od Zamawiającego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy.
17. Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami: Anna Jastrzębska pod numerem telefonu 24 236 07 76