W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Karta nr 210/2019

Szczegóły
1. Numer karty / rok 210/2019
2. Rodzaj dokumentu wnioski o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie 2 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1408W granica województwa - Rębów - Solec - Wrząca
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie 2 szt. drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1408W granica województwa - Rębów - Solec - Wrząca
6. Obszar, którego dokument dotyczy 1404022
7. Znak sprawy G.6131.195.2019
8. Dokument wytworzył ZDP
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Gminy Gostynin; Referat Geodezji Gospodarki Gruntami i Rolnictwa; pok. 16; tel. 24 -236-07-68
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz nie
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 72/2020


16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego