W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Zapytanie ofertowe na dostawę samochodu osobowego Skoda Octavia


ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Gostynin zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zakup samochodu osobowego Skoda Octavia.

1.    Zamawiający
Gmina Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin
NIP 971 065 94 40       REGON 611015922
Tel. 24 236 07 50     Fax 24 236 07 69

2.    Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego Skoda Octavia.
Marka – Skoda
Model – Octavia Style
Rok produkcji – 2017
Silnik – 1,4 TSI 110 kW (150 KM)
Skrzynia biegów – 6 – biegowa manualna
Kolor – Beż Capuccino metalizowany lub Srebrny Brilliant metalizowany
Wersja wnętrza – czarny
Opcje dodatkowe:
- Sunset – tylne szyby o wyższym stopniu przyciemnienia,
- obręcze kół ze stopów lekkich 7Jx17 (4 szt.)
- stalowe koło dojazdowe (podnośnik, klucz do kół, bez zestawu naprawczego),
- wycieraczka tylnej szyby AERO,
- komplet kół (4 szt.) - zimowe ogumienie wraz z oryginalnymi obręczami ze stopów lekkich 17”
- gwarancja mobilności,
- pakiet przeglądów serwisowych na 4 lata / 60 000 km,
- minimalny okres gwarancji na układ jezdny (napędowy) – 2 lata, lakier – 3 lata, perforacja nadwozia – 10 lat.

3. Termin wykonania zamówienia
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy.

4.    Opis sposobu wykonania zamówienia
Z oferentem wyłonionym w postępowaniu zostanie podpisana umowa.
Odbiór przedmiotu zamówienia w siedzibie Dostawcy. Jeżeli siedziba Dostawcy znajduje się w odległości większej niż 100 km do siedziby Zamawiającego, Dostawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt.
Wraz z dostarczonym samochodem należy dołączyć książkę gwarancji, książkę przeglądową samochodu, instrukcję obsługi, dokumenty konieczne do zarejestrowania i ubezpieczenia pojazdu.
Płatność nastąpi w ciągu 14 dni od wystawienia faktury za wykonanie zamówienie.

5.    Miejsce oraz termin składania ofert

Oferta powinna być przesłana do dnia 02.02.2018r, do godz. 12.00 za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej na adres: ug@gminagostynin.pl ,
- faksem na nr, 24 236 07 69,
Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony niezwłocznie w siedzibie zamawiającego oraz przekazany oferentom.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień, dotyczących złożonych ofert.

6.    Ocena ofert

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- wysokość ceny ofertowej – 100%
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i nie podlegających odrzuceniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.

7.    Informacja dotycząca wyboru najkorzystniejszej ofert
y
Zamawiający zawiadomi oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

8.    Załączniki:
- wzór umowy
- formularz oferty
 

Załączniki

wzór umowy pdf, 204 kB

Powiadom znajomego