W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Opracowaniu projektu Gminnej Ewidencji Zabytków oraz Gminnego Programu Opieki Nad Zabytkami Gminy Gostynin na lata 2019-2022


Gostynin, dnia 08.05.2018 r.

 

G.4120.1.2018

 

 

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

          W związku z zamiarem udzielenia zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 30 000 euro, do którego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) nie stosuje się przepisów ww. ustawy, Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na:

OPRACOWANIU PROJEKTU GMINNEJ  EWIDENCJI  ZABYTKÓW ORAZ GMINNEGO PROGRAMU OPIEKI NAD ZABYTKAMI GMINY GOSTYNIN NA LATA 2019-2022 

 

1. Przedmiot zapytania ofertowego:

Przedmiotem zamówienia jest:

1) opracowanie Projektu Gminnej Ewidencji Zabytków;

2) opracowanie Gminnego Programu opieki nad zabytkami, zlokalizowanymi na terenie  Gminy Gostynin na lata 2019-2022 wraz z kompletem dokumentów formalno-prawnych   ilustrujących przebieg procedury sporządzania i uchwalania Programu;

3) przygotowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Programu wraz z uzasadnieniem ;

4) prezentacja oraz omówienie przygotowanego projektu Programu na komisjach Rady   Gminy Gostynin, a w razie potrzeby na sesji Rady Gminy;

5) wprowadzenie ewentualnych zmian i poprawek do projektu Programu;

6) uzyskanie pozytywnych opinii MWKZ dot. Projektu Gminnej Ewidencji Zabytków oraz  Gminnego Programu opieki nad zabytkami.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

 

2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4 miesiące od dnia podpisania umowy.

 

3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:

Posiadają ukończone studia wyższe i tytuł co najmniej magistra na jednym z wymienionych kierunków: architektura, ochrona dóbr kultury, historia sztuki.

 

4. Doświadczenie

Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w realizacji usług o podobnym charakterze. Warunek ten uznaje się za spełniony w przypadku:

• opracowania projektu ewidencji i programu ochrony zabytków;

• opracowania dokumentacji budowlanej na rewitalizację obiektu zabytkowego;

• opracowanie koncepcji architektonicznej dla zabytkowej  zabudowy;

• opracowanie wytycznych konserwatorskich dla przebudowy, rozbudowy, odbudowy obiektów zabytkowych.

Zamawiający zastrzega prawo zażądania poświadczeń i referencji potwierdzających należyte wykonanie usług.

 

5. Sposób obliczania ceny oferty:

1) Ofertę należy przygotować zgodnie z załączonym formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

2) Wskazana w ofercie cena musi obejmować podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszelkie elementy inflacyjne, opłaty i podatki (także podatek od towarów i usług) i ewentualne upusty.

3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

 

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę na ww. zadanie należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 – do dnia 18 maja 2018 r. do godz. 11:00 – w formie elektronicznej na adres: ug@gminagostynin.pl albo pisemnie na adres Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin.

Przed podpisaniem umowy Zamawiający może zażądać od wybranego Wykonawcy dostarczenia dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.

 

7. Wyjaśnienia dot. przedmiotu zamówienia:

Wszelkich wyjaśnień i informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udzieli: Mateusz Kowalski – Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa (tel. 24-236-07-68).

8. Wykonawca oświadcza, że będzie związany ofertą 60 dni od dnia złożenia oferty

9. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia niniejszego postępowania, bez podania przyczyny

 

Do pobrania:

- przedmiot zamówienia

- oferta cenowa

Załączniki

Powiadom znajomego