W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego

Gostynin, 27.11.2018 r.
Nr RG.271.2.1.2018

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
o wartości zamówienia poniżej 30 000 euro

Gmina Gostynin zaprasza do składania ofert cenowych na przedmiot zamówienia pn.:
„Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego”

I. Zamawiający.

GMINA GOSTYNIN
Rynek 26, 09-500 Gostynin
tel.:(24) 236 07 52, fax (24) 236 07 69
e-mail: ug@gminagostynin.pl

II. Przedmiot zamówienia.

Podłączenie, konfigurację oraz aktywację dostępu do Internetu wraz z dostawą i instalacją niezbędnych urządzeń/zestawów umożliwiających korzystanie z oferowanej usługi dostępowej dla 40 gospodarstw domowych oraz 5 jednostek podległych gminie – użytkowników końcowych.

Wykonawca zapewni przyłączenie oraz zapewnienie dostępu do sieci Internet poprzez zastosowanie dostępnych i osiągalnych rozwiązań technologicznych (systemy przewodowe, systemy bezprzewodowe) zgodnie z najlepszymi obowiązującymi normami i praktykami. Lokalizacje użytkowników końcowych określone zostały w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.

Dostęp do Internetu musi spełniać poniższe minimalne wymogi:
•    Stały dostęp do sieci Internet (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu)
•    Brak limitów wysyłania i pobierania danych
•    Dostępność usługi na poziomie 99%
•    Transfer do komputera (down) dla jednostek podległych gminie – 6 Mb/s
•    Transfer od komputera (up) dla jednostek podległych gminie – 512 Kb/s
•    Transfer do komputera (down) dla gospodarstw domowych – 2 Mb/s
•    Transfer od komputera (up) dla gospodarstw domowych – 512 Kb/s

Dostęp do Internetu z punktu widzenia Zamawiającego musi działać bezobsługowo, co oznacza, że po odłączeniu zasilania i ponownym jego podłączeniu musi być gotowy do pracy i umożliwić realizację usługi korzystania z Internetu.

Dodatkowe niezbędne urządzenia/zestawy do prawidłowego działania usługi dostarczy Wykonawca.
Uruchomienie świadczenia usługi nastąpi w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 1 stycznia 2019 roku.

Świadczenie usługi dostępu do Internetu: od 01.01.2019 do 30.09.2020 roku.

Dodatkowe wymogi serwisowe i gwarancyjne:
1. Wykonawca odpowiada nieodpłatnie za przywrócenie sprawności łącza (dostępu do Internetu i rozwiązanie zaistniałych problemów) w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od chwili ich zgłoszenia.
2. Rozwiązanie zaistniałych problemów może nastąpić w sposób bezpośredni (wizyta serwisanta) lub jeśli będzie to możliwe w sposób zdalny.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do usuwania usterek związanych tylko i wyłącznie z dostępem do sieci Internet.
4. Wykonawca ma obowiązek telefonicznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu awarii oraz planowanych przerwach w dostępie do usługi i przewidywanym czasie jej usunięcia.
5. Wykonawca zapewni alarmowy kontakt z serwisem: telefonicznie przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godz. 8.00-17.00.
6. W celu zapewnienia ciągłości dostępu do Internetu Wykonawca zobowiązuje się do konfiguracji, utrzymania, aktualizacji, naprawy, serwisowania i wymiany urządzeń / zestawów /oprogramowania będących przedmiotem umowy.

III. Termin wykonania zamówienia.


Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 stycznia 2019 do 30 września 2020 roku.

IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie przepisów prawa.

V. Kryterium wyboru oferty:

Cena – 100%

VI. Wykaz wymaganych dokumentów.

1.    Formularz oferty cenowej – załącznik nr 2.

VII. Składanie ofert.

1. Ofertę pisemną należy złożyć w zamkniętej kopercie oznakowanej treścią: „Odpowiedź na zapytanie ofertowe nr RG.271.2.1.2018” w Urzędzie Gminy w Gostyninie, ul. Rynek 26, sekretariat – pok. 2, w terminie do dnia 05.12.2018 roku, do godziny 10.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.11.2018 roku o godzinie 10.15 w siedzibie Urzędu Gminy Gostynin, ul. Rynek 26.
3. Otwarcie ofert jest jawne.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków objętych odpowiedzią na zapytanie ofertowe.
6.W przypadku dodatkowych pytań i informacji, wyjaśnień udzieli Pan Grzegorz Kępczyński:
Telefon: 24 236 07 70
Mail: g.kepczynski@gminagostynin.pl

VIII. Podpisanie umowy.

Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania w terminie 5 dni od dnia wyboru najkorzystniejszej oferty.

IX. Zamówienie uzupełniające.

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

X. Klauzula RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gostynin można się skontaktować pod adresem e-mail:  iod@gminagostynin.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Realizacja zadania: zapewnienie w okresie trwałości dostępu do Internetu dla użytkowników końcowych objętych projektem Internet w gminie Gostynin – brak wykluczenia cyfrowego” w trybie zapytania ofertowego prowadzonego z wyłączeniem przepisów ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt 8;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
-  posiada Pani/Pan:
   -na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
   -na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
   -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
    osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
   -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
    że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
    -w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    -prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
     podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Do pobrania:

- Lista lokalizacji użytkowników końcowych - załącznik nr 1
- Formularz oferty cenowej - załącznik nr 2
- Umowa - załącznik nr 3



Załączniki

Powiadom znajomego