W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Zagospodarowanie przestrzenne

 

 

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Gostynin, ul. Parkowa 32,

Pok. nr 19

Tel. (024) 236 07 67

Komórka odpowiedzialna :

Referat Zagospodarowania Przestrzennego

Sprawa:

Decyzja o warunkach zabudowy/ o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o ustalenie warunków zabudowy/ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Do pobrania : WNIOSEK

Opłaty:

Od wydania decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – 598 zł. (nie podlegają opłacie skarbowej sprawy na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego terenu, którego wniosek dotyczy).

Termin załatwienia sprawy:

Do 90 dni.

Tryb odwoławczy:

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję – odwołanie składa się w Kancelarii.

 

Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

 

 

Sprawa:

Zaświadczenie o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty:

1.Wniosek o wydanie zaświadczenia o braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Do pobrania : WNIOSEK

Opłaty:

  Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie – 17 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

 

 

Sprawa:

Zaświadczenie potwierdzające przeznaczenie terenu w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin.

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia.

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie - 17 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

1. Organ administracji państwowej obowiązany jest wydać zaświadczenie, gdy chodzi o potwierdzenie faktów albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez ten organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.

2. Organ administracji państwowej, przed wydaniem zaświadczenia, może przeprowadzić w koniecznym zakresie postępowanie wyjaśniające.

 

 

   

Sprawa:

Zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy (wniosek)

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia

Opłaty:

Opłata skarbowa:

- za zaświadczenie - 17 zł

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Uwagi:

 

 

 

Sprawa:

Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Gostynin (wniosek ).

Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Opłaty:

 

1. Opłata skarbowa za wydanie wypisu lu wyrysu ze studium lub planu zagospodarowania przestrzennego:

- od wypisu:

a) do 5 stron - 30 zł,

b) powyżej 5 stron - 50 zł,

 

- od wyrysu:

a) za każdą wchodzącą w skład wyrysu pełną lub rozpoczętą część odpowiadającą stronie formatu A4 - 20 zł,

b) nie więcej niż - 200 zł.

Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Uwagi:

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Kancelarii.

 

 

 

 

 

 

Załączniki

WNIOSEK doc, 58 kB
WNIOSEK doc, 58 kB

Powiadom znajomego