W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Informacja o wyborze oferty w postępowaniu RG.271.1.4.2019

Gostynin, 01.07.2019r.

RG.271.1.4.2019

 

INFORMACJA  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zgodnie z art. 92 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. 2018 poz. 1986 ze zm.) Gmina Gostynin informuje,  iż w wyniku  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot  zamówienia pn. „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Gostynin” jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez firmę:

Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Budowlanych S.A.

ul. Krośniewicka 5, 09-500 Gostynin

Część 1 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Dąbrówka:

Cena oferty brutto  –180 238,05 zł; Gwarancja jakości wykonanych robót 48 m-cy.                                              

Liczba punktów w kryterium: cena – 60 pkt;  gwarancja jakości wykonanych robót – 40 pkt, łącznie – 100pkt.

Część 2 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Jastrzębia                                                                                                   

Cena oferty brutto – 119 241,74 zł; Gwarancja jakości wykonanych robót 48 m-cy.                                                                         Liczba punktów w kryterium: cena – 60 pkt;  gwarancja jakości wykonanych robót – 40 pkt, łącznie – 100pkt.  

Część 3 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Stefanów.  

Cena oferty brutto – 179 900,11 zł; gwarancja jakości wykonanych robót 48 m-cy.

Liczba punktów w kryterium: cena – 60 pkt; gwarancja jakości wykonanych robót – 40 pkt, łącznie – 100 pkt.

Część 4 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w m. Budy Lucieńskie.       

Cena oferty brutto – 172 758,05 zł; gwarancja jakości wykonanych robót 48 m-cy.

Liczba punktów w kryterium: cena – 60 pkt; gwarancja jakości wykonanych robót – 40 pkt, łącznie – 100 pkt.

 

 Uzasadnienie wyboru dla wszystkich części zamówienia:  Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu, spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

W niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.


Powiadom znajomego