W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu RG.271.1.1.2019

Ogłoszenie nr 510092205-N-2019 z dnia 13-05-2019 r.

Gmina Gostynin: Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521151-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540050348-N-2019

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gostynin, Krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26, 09-500  Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail ug@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (url): uggostynin.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lucień

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.1.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody zlokalizowanej na działce nr ewid. 18/3 w miejscowości Lucień gmina Gostynin. Roboty budowlane będą wykonywane na nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac związanych z przebudową i rozbudową SUW Lucień polegającą na wykonaniu poniższego zakresu: 1) wymianę pomp w istniejących studniach wraz z armaturą odcinająco-pomiarową; 2) przebudowę i rozbudowę budynku, dostosowującą go do nowej technologii uzdatniania wody; 3) demontaż czterech odżelaziaczy z mieszaczami oraz trzech zbiorników hydroforowych; 4) montaż nowych urządzeń technologicznych dostosowanych do nowej technologii uzdatniania z uwzględnieniem bezobsługowej eksploatacji stacji oraz poborem wody płucznej ze zbiornika wody uzdatnionej; 5)zainstalowanie pompy zatapialnej w istniejącym odstojniku popłuczyn, w komorze odpływowej z dostosowaniem do systemu pompowo-tłocznego; 6) zainstalowanie pompy zatapialnej w pośredniej komorze ostojnika z przyłączem do budynku na boisku; 7) montaż dwóch zbiorników retencyjnych nadziemnych o pojemności 150 m3 każdy; 8) dostosowanie przyległej do budynku SUW wiaty do zainstalowania agregatu prądotwórczego; 9) montaż zbiornika bezodpływowego na ścieki z chlorowni z przewodem kanalizacyjnym do budynku SUW; 10) budowę przewodu łączącego istniejący zbiornik bezodpływowy na ścieki sanitarne z budynku SUW ze zbiornikiem na ścieki sanitarne z budynku służącego do obsługi boiska; przewód zostanie oddany do eksploatacji po zamontowaniu pompy i podłączeniu zbiornika na ścieki sanitarne z budynku służącego do obsługi boiska do istniejącej kanalizacji sanitarnej; 11) przebudowa przewodu kanalizacyjnego łączącego istniejący zbiornik bezodpływowy na ścieki bytowo-gospodarcze z budynkiem SUW; 12) budowa kabli energetyczno-sterowniczych między budynkiem SUW a studniami, odstojnikiem popłuczyn i zbiornikami retencyjnymi; 13) budowa międzyobiektowych sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; 14) renowacja dróg technologicznych na terenie stacji; 15) montaż słupów oświetleniowych solarno-wiatrowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Wykonawca wbuduje i zamontuje wyłącznie urządzenia nowe. 3.Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. : - robót ogólnobudowlanych, - robót instalacyjnych, - robót elektrycznych. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Brak złożenia przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego w terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie ww. dowodu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45252126-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45247270-3, 45255110-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1785090.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: ZOBII BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: zobii@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Mjr. Henryka Sucharskiego 8/45
Kod pocztowy: 09-200
Miejscowość: Sierpc
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2296000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2296000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2749016.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

Powiadom znajomego