W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Informacja o wyborze oferty w postępowaniu RG.271.1.16.2018

                                                                                        Gostynin, 29.10.2018r.

RG.271.1.16.2018

 

INFORMACJA  O WYBORZE  NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY I UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI 2 POSTĘPOWANIA

         Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 poz. 1579 ze zm.) Gmina Gostynin informuje, iż w wyniku  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na przedmiot zamówienia pn. „Dostawa tłucznia betonowego z przeznaczeniem na remonty dróg gminnych i pospółki”.

I.Część 1 zamówienia – dostawa tłucznia betonowego

Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez:

Firma FEL –CAR Rafał Feliniak

ul. Warszawska 42, 09-530 Gąbin

Liczba punktów w kryterium wyboru:

Cena – 60pkt, termin realizacji zamówienia – 40 pkt, Łącznie – 100 pkt.

Uzasadnienie wyboru:  Oferta spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, otrzymała najwyższą liczbę punktów w kryterium wyboru.

 

Pozostałe oferty złożone w niniejszej części zamówienia:

JMR POLSKA Robert Pietrzak                                                                                             Kikoły 39A, 05-180 Pomiechówek

Liczba punktów w kryterium wyboru: Cena – 53,16 pkt, termin realizacji zamówienia – 40 pkt, Łącznie – 93,16 pkt.

II. Zamawiający unieważnił część 2 zamówienia – dostawa pospółki

Podstawa prawna: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.

Podstawa faktyczna:  Na wyżej wymienioną część zamówienia brak złożonych ofert.

 

III. W niniejszym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.

Powiadom znajomego