W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia RG.271.1.14.2017

Ogłoszenie nr 500057246-N-2017 z dnia 13-11-2017 r.

Gmina Gostynin: Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598483-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500041796-N-2017

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gminne Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin Białe 33, 09-500 Gostynin, Regon 141380370, Paulina Toruniewska
Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Białotarsku Białotarsk 34, 09-500 Gostynin, Regon 001113166, Świderski Adam
Szkoła Podstawowa im. 1 grudnia 1939r. w Emilianowie, Stefanów 38, 09-500 Gostynin, Regon 001112920, Marzenna Kozłowska
Szkoła Podstawowa w Lucieniu Lucień 46, 09-500 Gostynin, Regon 001112899, Ilona Dan
Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sierakówku, Sierakówek 1, 09-500 Gostynin, Regon 000689384, Elżbieta Mańkowska
Szkoła podstawowa im. Marii Kownackiej w Sokołowie, Sokołów 10, 09-500 Gostynin, Regon 000640739, Ewa Wachowicz
Szkoła Podstawowa im. Wł. Stanisława Reymonta w Solcu, Solec 6, 09-500 Gostynin, Regon 001113195, Anna Wojciechowska
Szkoła Podstawowa w Teodorowie, Krzywie 47, 09-500 Gostynin, Regon 001113172, Elżbieta Marciniak
Szkoła Podstawowa im. Leona Kruczkowskiego w Zwoleniu, Zwoleń 35/36 , 09-500 Gostynin, Regon 001112876, Tadeusz Fijałkowski
Gminna Biblioteka Publiczna w Gostyninie z/s w Solcu, Solec 6, 09-500 Gostynin, regon 610023180, Elżbieta Włodarczyk
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Parkowa 32, 09-500 Gostynin, Regon 610023753, Magdalena Dołęga

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gostynin, Krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek  26, 09500   Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 242 360 752, e-mail przetargi@gminagostynin.pl, faks 242 360 769.
Adres strony internetowej (url): www.uggostynin.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Za przeprowadzenie postępowania odpowiedzialna jest Gmina Gostynin, zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających z wyłączeniem Gminnego Centrum Kultury i Tradycji Wsi Gminy Gostynin- podpisze umowę we własnym imieniu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Gostynin oraz jednostek podległych na lata 2018-2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.1.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa codzienna, całodobowa, energii elektrycznej czynnej do obiektów Zamawiającego w tym oświetlenia drogowego i jego jednostek podległych. Przewidywana do dostarczenia ilość energii elektrycznej w okresie trwania umowy łącznie - 1 612 255 kWh. Dostawa codzienna – całodobowa energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części: Część 1 zamówienia – oświetlenie drogowe, Część 2 zamówienia – budynki gminne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: oświetlenie drogowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 274809.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: Energa - Obrót SA
Email wykonawcy: przetargi2@energa.pl
Adres pocztowy: al. Grunwaldzka 472
Kod pocztowy: 80-309
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 313477.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 313477.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 342652.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: budynki gminne


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 91123.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: VERVIS Sp. zo.o.
Email wykonawcy: energia@vervis.pl
Adres pocztowy: ul. Zielna47
Kod pocztowy: 87-800
Miejscowość: Włocławek
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 113851.31
Oferta z najniższą ceną/kosztem 113851.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123495.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Powiadom znajomego