Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia RG.271.1.5.2017
Ogłoszenie nr 93032 - 2017 z dnia 2017-06-06 r.
Gostynin: Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa
projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w
ramach Osi Priorytet IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną” Działania 4.2.
„Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
Mazowieckiego na lata 2014 -2020
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 69044-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny 61101592200000, ul. Rynek 26,
09500 Gostynin, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel.
242 360 752, faks 242 360 769, e-mail
przetargi@gminagostynin.pl
Adres strony internetowej (URL): uggostynin.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków szkół w miejscowościach: Sierakówek, Lucień, Emilianów, Solec w ramach projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Gmin Związku Gmin Regionu Płockiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
RG.271.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części: 1. Część 1 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek, 2. Część 2 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Lucień, 3. Część 3 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Emilianów, 4. Część 4 zamówienia - Termomodernizacja budynku szkoły Solec. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy) wszystkich osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia tj. - w zakresie wykonywania czynności prac ogólnobudowlanych, - w zakresie montażu sieci i instalacji sanitarnych, wentylacyjnych oraz elektrycznych.
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny
Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45311000-0, 45300000-0,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 |
NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły Sierakówek |
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 Wartość
bez VAT455851.21
Liczba
otrzymanych ofert3
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 469144.06
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 |
NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły Lucień |
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 Wartość
bez VAT566301.41
Liczba
otrzymanych ofert2
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 787200.00
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 |
NAZWA: Termomodernizacj budynku szkoły Emilianów |
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 Wartość
bez VAT665325.97
Liczba
otrzymanych ofert3
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 759996.16
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 |
NAZWA: Termomodernizacja budynku szkoły Solec |
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017 Wartość
bez VAT336007.12
Liczba
otrzymanych ofert3
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena
wybranej oferty/wartość umowy 339888.21
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.