W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Powrót

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania RG.271.13.2015


                                                                                              Gostynin, 23.09.2015r.

RG.271.13.2015

 

 

OGŁOSZENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

(nr ogłoszenia o zamówieniu: 239612 z dnia 14.09.2015)

 

przedmiot zamówienia: Zakup autobusu do przewozu młodzieży szkolnej

 

            Zgodnie z art. 93 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami) Gmina Gostynin – jako Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu w/w postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po upływie terminu składania ofert.

 

Uzasadnienie:

Podstawa prawna:

            Art. 93 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy, który brzmi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3”.

Podstawa faktyczna:

            W terminie wyznaczonym na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta.

.

                                                                                             

                                  

 

 

 

 

 

 


Powiadom znajomego