Ogłszenie o zawarciu umowy w postępowaniu RG.IN.271.21.2012
RG. IN.271.21.2012
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów
Numer ogłoszenia: 392818 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320594 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie PRAWO BUDOWLANE oraz przepisach wykonawczych. W szczególności zakres usługi obejmuje : 1/ kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2/ kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3/ kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4/ kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5/ kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6/ kontrolę prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7/ przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placów budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8/ sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadniania potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowania do zamawiającego o ich wykonanie, 9/ kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 10/ potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 11/ uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 12/ uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 13/ informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót. 14/ pomocy merytorycznej w przygotowaniu ewentualnie ponownie materiałów do postępowania przetargowego (wraz z uczestnictwem w pracach komisji przetargowej, stosownie do ustawy Prawo Zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami) na realizację zadania przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w miejscowości Sokołów 15/ merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o dotacje, adresowanych do instytucji współfinansujących inwestycje samorządowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
-
Przedsiębiorstwo Obsługi Rolnictwa INWESTOROL Sp. z o.o., ul. Jachowicza 2, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42746,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 30750,00
-
Oferta z najniższą ceną: 30750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00
-
Waluta: PLN.