W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Gostynin

ul. Rynek 26
09-500 Gostynin
pow. gostyniński
woj. mazowieckie

tel.: +48 24 236 07 50
fax: +48 24 236 07 69

ePUAP: /nu6a6ae677/skrytka
e-mail: ug@gminagostynin.pl
Strona internetowa: www.gminagostynin.pl

NIP URZĘDU: 971-02-95-009
REGON URZĘDU: 610022854
NIP GMINY: 971-065-94-40

Wróć

Ogłoszenie o zawarciu umowy w postępowaniu RG.IN.271.1.2013

 



RG.IN.271.1.2013

Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych rytmiki w punkcie przedszkolnym w Emilianowie w ramach projektu Klub Małego Smyka
Numer ogłoszenia: 40338 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 14676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostynin, Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360752, faks 024 2360769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna obejmująca prowadzenie zajęć dodatkowych rytmiki w punkcie przedszkolnym w Emilianowie w ramach projektu Klub Małego Smyka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć dodatkowych rytmiki w punkcie przedszkolnym przy szkole w Emilianowie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: prowadzenie zajęć w punkcie przedszkolnym, prowadzenie dokumentacji z pracy z dziećmi i rodzicami, współpraca z Zespołem ds. Wdrażania i prowadzenia projektu, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków, dbanie o estetykę i kulturę w miejscu pracy. Liczba godzin do zrealizowania zajęć w okresie styczeń - luty - marzec wynosi 18 h, natomiast w pozostałych miesiącach po 3 h miesięcznie. Łączna liczba godzin do zrealizowania w terminie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 45h..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.11.00.00-8, 80.00.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Machała Paweł, ul. Walecznych 8m26, 09-410 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2160,00

  • Waluta: PLN.



 

Powiadom znajomego