Przetarg nieograniczony. Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś - Skrzany na odcinku Nowa Wieś - Feliksów.
nr sprawy ZP.341/9/2008
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Nowa Wieś-Skrzany, na odcinku Nowa Wieś-Feliksów L=1,0 km, gm. Gostynin, pow. gostyniński, woj. mazowieckie.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 , tel/fax (024) 236 – 07 – 69
e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
roboty pomiarowe – km 1,0 ; profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat.II-IV pod warstwy konstrukcyjne – m2 4.500,00 ; warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 8 cm – m2 4.200,00 ; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm – warstwa wiążąca - m2 4.100,00 ; dodatek za transport mieszanki – 1 km ponad 5 km – t 499,38 ; naprawa dróg gruntowych – wyrównywanie poboczy z uzupełnieniem materiałem miejscowym – pospółka - m3 50,00 ; mechaniczne zagęszczanie poboczy – m2 1.000,00 ; obsługa geodezyjna – tyczenie + inwentaryzacja – kpl 1.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.09.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. . Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- dysponują sprzętem, koniecznym przy realizacji zamówienia
- wykażą, że zrealizowali, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) wykaz osób pełniących funkcje techniczne, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4) referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia.
Referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Do oferty należy załączyć ponadto:
5) Formularz oferty – załącznik nr 1
6) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat , do dnia: 2008.07.15, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 2008.07.15, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
w sprawach merytorycznych Edward Kacprzyk – tel. (024) 236 – 07 – 65 ,
w sprawach specyfikacji Małgorzata Wiland – 024 236 07 75
19. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 23.06.2008 r.
Gostynin 23.06.2008 rok
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 - Oświadczenie,
Załącznik nr 3 - Wykaz osób,
Załącznik nr 4 - Projekt umowy,
Załącznik nr 5 - Przedmiar robót,
Załącznik nr 6 - Dokumentacja projektowa - część I, część II.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 23.06.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......07.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 23.06.2008 r.