Przetarg nieograniczony na dostawę gorących posiłków dla uczniów szkół znajdujących się na terenie gminy Gostynin.
nr sprawy ZP.341/14/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: przygotowywanie i dostawa gorących posiłków dla uczniów szkół znajdujących się na terenie gminy Gostynin ww dni nauki szkolnej od 02 września do 19 grudnia 2008r.”.
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Gostynin,
09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26 ,
tel (024) 236 – 07 –52 , fax (024) 236 –07-69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl .
II. Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony na której zamieszczona jest specyfikacja.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07-69, bezpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie gorącego posiłku dla uczniów szkół znajdujących się na terenie gminy Gostynin.
Gorący posiłek stanowi zupa z wkładką.
Zamówienie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia obejmuje następujące szkoły:
1) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Solcu ,
2) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Sierakówku,
3) Szkoła Podstawowa w Sokołowie ,
4) Szkoła Podstawowa w Teodorowie ,
5) Szkoła Podstawowa w Zwoleniu ,
6)Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Lucieniu ,
7) Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Emilianowie,.
Szacunkowa liczba porcji gorącego posiłku wynosi dziennie około 552.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15 89 11 00-1, 55 52 40 00-9,
55 52 31 00-3.
Szczegółowy opis stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VII. Termin wykonania zamówienia: od 02.09.2008 do 19.12.2008r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych , wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) wykaz wykonywanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie realizowane było co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zbliżonym do przedmiotu zamówienia, czyli w zakresie żywienia dzieci i młodzieży przez okres co najmniej jednego roku szkolnego, potwierdzone odpowiednimi dokumentami - załącznik nr 2,
oraz dokumenty dodatkowe:
5) aktualny dokument wydany przez Państwową Inspekcję Sanitarną o braku przeciwwskazań do przygotowywania posiłków ciepłych w lokalu wskazanym przez oferenta,
6) dokument właściwego terenowego Państwowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na przewóz posiłków specjalistycznym środkiem transportu.
7) formularz ofertowy – załącznik nr 3
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
IX. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, sekretariat, do dnia: 18.08.2008r, do
godz. 09:00.
X. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, sala konferencyjna, w dniu: 18.08.2008r o godz. 09.30
XI. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
XII. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
XIII. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
XVI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Elżbieta Obszyńskaw sprawach merytorycznych) tel. 024 236 07 63
Małgorzata Wiland (w sprawach specyfikacji) 024 236 07 75.
XVIII. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 08.08.2008r.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 08.08.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia .....08.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 08.08.2008 r.