Zaklad Komunalny w Solcu. Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów budowlanych.
ZK 05/2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: „Dostawa materiałów budowlanych na zadanie pn. Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum o salę gimnastyczną niepełnowymiarową w Stefanowie – etap III.
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Zakład Komunalny w Solcu
Solec 39c
09-500 Gostynin
tel./fax 024 235 30 91
II. Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony na której zamieszczona jest specyfikacja.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 235-30-91, bezpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych (w tym stolarki okiennej i drzwiowej) na rozbudowę Szkoły Podstawowej i Gimnazjum o salę gimnastyczną niepełnowymiarową w Stefanowie zgodnie z załącznikiem nr 1 i schematem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji.
Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej podane w SIWZ są orientacyjne Wykonawca który zostanie wyłoniony w postępowaniu przetargowym, zobowiązany jest do dokonania pomiarów i doboru odpowiednich wymiarów okien i drzwi przed ich wykonaniem.
Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez wykonawcę na własny koszt w miejsce wyznaczone przez zamawiającego. Dostawy i rozładunek zamówionych wyrobów budowlanych powinny być zrealizowane po uprzednim uzgodnieniu terminu dostawy z Zamawiającym.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV:
44111000-1 materiały budowlane
44221000-5 okna, drzwi i podobne elementy
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VII. Termin wykonania zamówienia: w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo Zamówień Publicznych , wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
IX. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w Zakładzie Komunalnym w Solcu, Solec 39c w sekretariacie w terminie do dnia 30 września 2008r. do godz. 11.00.
X. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 września 2008r o godz. 11.30 w siedzibie Zakładu Komunalnego w Solcu.
XI. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
XII. Wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
XIII. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
XVI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Katarzyna Pawlak - tel. 024 235 30 91.
XVIII. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2008r
Kierownik Zakładu Komunalnego w Solcu
Tadeusz Mosakowski
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
1) Załącznik nr 1 - zestawienie materiałów (formularz kosztorysowy),
2) Załącznik nr 2 - schemat stolarki okiennej i drzwiowej,
3) Załącznik nr 3 - oświadczenie,
4) Załącznik nr 4 - formularz oferty cenowej,
5) Załącznik nr 5 - projekt umowy.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 22.09.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ..........2008r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 22.09.2008 r.