Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi w Klusku. II postępowanie.
nr sprawy ZP.341/18/2008
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
II postępowanie
Przedmiot zamówienia: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej dojazdowej Klusek – Lucień- odcinek w Klusku – I etap”.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 ,tel/fax (024) 236 – 07 – 69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy robotach ziemnych w terenie równinnym – km 0,91;
profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża drogi mechanicznie - m2 4.095,00; wykonanie – uzupełnienie podbudowy grub. 5 cm po zagęszczeniu z kruszywa naturalnego – m2 4.095,00;
wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowo - żwirowej grub. 6cm po zagęszczeniu dowożonej z miejsca wytwórni do miejsca wbudowania - m2 3640,00;
uzupełnienie poboczy pospółką grub. śr. 10cm – m3 69,16;
obsługa geodezyjna – tyczenie + inwentaryzacja – kpl.1.
Jako kruszywo naturalne należy przyjąć kruszywo łamane określone w dokumentacji projektowej.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV: 45.23.31.20-6.
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5 i 6 do SIWZ.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 25.11.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. . Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - wykształcenie i uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- dysponują sprzętem, koniecznym przy realizacji zamówienia
- wykażą, że zrealizowali, co najmniej 2 roboty w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3) wykaz osób pełniących funkcje techniczne, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy /Kierownicy robót/ musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca
1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
4) referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia.
Referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie.
5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat , do dnia: 2008.11.05, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 2008.11.05, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
w sprawach merytorycznych Edward Kacprzyk – tel. (024) 236 – 07 – 65 ,
w sprawach specyfikacji Małgorzata Wiland – 024 236 07 75
19. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 15.10.2008 r.
Gostynin 15.10.2008 rok
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - oświadczenie
Załącznik nr 2 - wykaz osób,
Załącznik nr 3 - formularz oferty cenowej,
Załącznik nr 4 - wzór umowy,
Załącznik nr 5 - przedmiar robót,
Załącznik nr 6 - Dokumentacja projektowa:
Projekt: część 1; część 2; część 3; część4; część 5; część 6; część 7; część 8; cześć 9; część 10; część11; część 12; część13; część 14; część 15; część 16; część 17.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 15.10.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......11.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 15.10..2008 r.