Przetarg nieograniczony na wykonanie karosacji samochodu ratowniczo gaśniczego.
nr sprawy ZP.341/19/2008
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Wykonanie karosacji samochodu ratowniczo gaśniczego
GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kozicach.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 , tel/fax (024) 236 – 07 – 69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie obejmuje wykonanie karosacji średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego GBA 2,5/16 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kozicach na podwoziu wykonawcy zgodnie z wymaganiami ogólnymi CNBOP w Józefowie, z marca 2006 r, zatwierdzonymi uchwałą Prezydium ZG ZOSP RP, nr 156/26/2006.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
50.11.21.10-7 - usługi w zakresie napraw karosacji pojazdów
34.14.42.10-3 – wozy strażackie,
34.21.00.00-2 - nadwozia pojazdów mechanicznych
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2008 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – min. 24 miesiące.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) referencje potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, (dokument musi zawierać co najmniej zakres, datę wykonania, wartość, nazwę inwestora);
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat , do dnia: 2008.11.07, do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 2008.11.07, o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: Nie dotyczy
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : nie dotyczy
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Fabian Kowalczyk (w sprawach merytorycznych) tel. (024) 236 07 56
Małgorzata Wiland ( w sprawach specyfikacji) tel. (024) 236 07 75.
18. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 30.10.2008 r.
Gostynin 30.10.2008 rok
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - oświadczenie wykonawcy,
Załącznik nr 2 - formularz oferty,
Załącznik nr 3 - projekt umowy.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 30.10.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......11.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 30.10..2008 r.