Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego lekkiego dla szkół i budynków gminnych.
nr sprawy ZP.341/22/2008
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół i budynków gminnych.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 ,
tel/fax (024) 236 – 07 – 69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środkiem transportu dostawcy oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej 140 000 litrów (140 m3 ), ( jednorazowa dostawa nie więcej niż 10.000 litrów) do szkół i budynków gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Gostynin. Dostawy winny być realizowane cysternami z legalizowanymi przepływomierzami.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 09135100-5 olej opałowy
3. Termin realizacji zamówienia: od 01 stycznia 2009r do 31.12.2009r.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
7. Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) wykaz wykonywanych co najmniej dwóch dostaw stanowiących przedmiot zamówienia ( każda nie mniejsza niż 80 000 litrów rocznie) z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami (np. referencjami), wg załącznika nr 2,
5) Koncesję na obrót paliwami płynnymi zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie objętym zamówieniem,
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". W przypadku podpisania oferty przez osobę reprezentującą Wykonawcę wymagane jest złożenie pełnomocnictwa.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat , do dnia: 2008.12.04
do godz. 10.00.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 2008.12.04,
o godz. 10:30.
10. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
11. Wadium: Nie dotyczy
12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy : nie dotyczy
13. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
15. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Małgorzata Wiland ( w sprawach specyfikacji) tel. (024) 236 07 75.
16. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 25.11.2008 r.
Gostynin 25.11.2008 rok
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - oświadczenie,
Załącznik nr 2 - wykaz dostaw,
Załącznik nr 3 - formularz oferty,
Załącznik nr 4 - projekt umowy.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 30.10.2008 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......11.2008 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 30.10..2008 r.