Przetarg nieograniczony na remont drogi Jaworek - Łokietnica
RG. 3410/8/2009
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Remont podbudowy drogi gminnej Jaworek – Łokietnica na odcinku 2100 mb.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 ,
tel/fax (024) 236 – 07 – 69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont podbudowy drogi gminnej Jaworek – Łokietnica
na odcinku 2100 mb tj.
● lokalne wzmocnienie i wyrównanie istniejącej podbudowy miejscami mieszanką drogową o frakcji
od 0÷31,5 mm – 10,00m³;
● wzmocnienie górnej warstwy podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową grysową grubości
5 cm – 7 728,00 m²;
● profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane w gruntach kat. II –IV – 7 728,00m²;
● roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogowej w terenie równinnym – 2100mb.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.23.31.20-6
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27 listopada 2009 roku.
4. Okres wymaganej gwarancji – 36 miesięcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców.
9. Warunki udziału w postępowaniu
Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat, do dnia: 14.10.2009r. do godz. 9:30.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 14.10.2009r., o godz. 10:00.
12. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
13. Wadium: Nie dotyczy.
14. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
16. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
17. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
18. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
w sprawach merytorycznych Edward Kacprzyk – tel. (024) 236 – 07 – 65 ,
w sprawach specyfikacji Małgorzata Wiland – 024 236 07 75
19. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 23.09.2009r.
Gostynin 23.09.2009 rok
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 - oświadczenie ,
Załącznik nr 3 - wykaz osób,
Załącznik nr 4 - projekt umowy,
Załacznik nr 5 - przedmiar robót.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 23.09.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......10.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 23.09.2009r.