Przetarg nieograniczony na remont drogi gminnej Białe - Antoninów.
RG. 3410/10/2009
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: Remont drogi gminnej Białe gr. gminy / Antoninów
na długości 3300 mb.
Zamawiający – Gmina Gostynin 09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26, tel (024) 236 – 07 – 52 ,
tel/fax (024) 236 – 07 – 69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl
1.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl, może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07 69,bezpłatnie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w Białem gr. gminy /Antoninów na długości 3300 mb tj:
●roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla trasy drogowej w terenie równinnym -3,300km;
●profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane w gruntach kat. II –IV – 12 210,00m²;
●stabilizacja istniejącej podbudowy Cementem o wytrzymałości Rm = 2,5 MPa na głębokość warstwy po zagęszczeniu 15 cm z pielęgnacją podbudowy przez posypanie piaskiem i polanie wodą – 12 210,00m²
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV: 45.23.31.40-2
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 27 listopada 2009 roku.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
7. Warunki udziału w postępowaniu
Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek określony w pkt. 1) i 4) musi spełniać każdy z Wykonawców,
b) warunek określony w pkt 2) i 3) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
8. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26 sekretariat, do dnia: 15.10.2009r. do godz. 9:30.
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, sala konferencyjna , w dniu: 15.10.2009r., o godz. 10:00.
10. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
11. Wadium: Nie dotyczy.
12. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od terminu otwarcia ofert.
15. Przekazywanie przez zamawiającego i wykonawcę zawiadomień, oświadczeń, wniosków oraz informacji może być dokonywane w formie pisemnej lub za pośrednictwem fax-u, przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
16. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
w sprawach merytorycznych Edward Kacprzyk – tel. (024) 236 – 07 – 65 ,
w sprawach specyfikacji Małgorzata Wiland – 024 236 – 07 - 75
17. Ogłoszenie umieszczono na stronie internetowej UZP w dniu 24.09.2009r..
Gostynin 24.09.2009 r.
Do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 - oświadczenie,
Załącznik nr 3 - wykaz osób,
Załącznik nr 4 - projekt umowy,
Załącznik nr 5 - przedmiar robót.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 24.09.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ......10.2009 r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl, dnia 24.09.2009r.