Przetarg nieograniczony na dostawę mebli do stołówki i kuchni szkolnej w Lucieniu
nr sprawy RG. 3410/12/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Przedmiot zamówienia: „ Dostawa mebli do stołówki i kuchni szkolnej dla zadania pn „Zmiana sposobu użytkowania części parteru i części piwnic w budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Lucieniu na stołówkę i kuchnię szkolną”
I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Gostynin,
09 – 500 Gostynin, ul. Rynek 26 ,
tel (024) 236 – 07 –52 , fax (024) 236 –07-69 e-mail: ug@gmina.gostynin.pl .
II. Przetarg nieograniczony.
III. Adres strony na której zamieszczona jest specyfikacja.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej: www.uggostynin.bip.org.pl , może być również przesłana pocztą na wniosek Wykonawcy, złożony u Zamawiającego osobiście, listownie lub faksem na nr (024) 236 07-69, bezpłatnie.
IV. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do stołówki i kuchni szkolnej w Lucieniu wg. załącznika nr 1 do SIWZ. Wykonawca w ofercie musi zaproponować meble fabrycznie nowe.
Meble wykonane muszą być z materiałów łatwo zmywalnych, nienasiąkliwych, nie wchłaniających wilgoci o fakturze gładkiej, spełniające wymogi pod względem sanitarnym i higienicznym. Stelaże stołów wykonane muszą być ze stali nierdzewnej.
Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień
CPV: 39141000-2 (meble i wyposażenie kuchni)
V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
VI. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
VII. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do 05.11.2009r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w przetargu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do złożonej oferty. Wykonawca, który nie spełnia w/w warunku zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona.
IX. Wadium. Nie dotyczy.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, sekretariat pok. Nr 2, do dnia: 08.10. 2009r, do godz. 09.00.
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Urząd Gminy Gostynin, ul. Rynek 26, w dniu: 08.10. 2009r o godz. 09.15
XII. Kryteria wyboru: Cena 100 %.
XIII. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Umowa ramowa: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XV. Termin związania ofertą: 30 dni licząc od terminu składania ofert.
XVI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XVII. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Eliza Starczewska ( w sprawach merytorycznych) - 024 236 07 75.
Małgorzata Wiland (w sprawach specyfikacji) – 024 236 07 75.
XVIII. Ogłoszenie umieszczono na stronach internetowych Biuletynu Zamówień Publicznych w dniu 30.09.2009r.
Zatwierdził:
Wywieszono na tablicy ogłoszeń : dnia 30.09.2009 r.
Zdjęto z tablicy ogłoszeń : dnia ...10.2009r.
Zamieszczono na stronie internetowej www.uggostynin.bip.org.pl dnia 30.09.2009 r.